Cardreader

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP_Zandt

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
267
Ik heb een intern cardreader van sitecom voor het lezen van mmc & sd memory. Er zit een 4 pin uitgang aan te weten +5v D- D+ GND. Nu is mijn vraag waar ik die moet aansluiten op mijn Asus moederboard? Ik had geprobeerd om het aan te sluiten op de chassis1 maar dan geeft de bios een rare melding. Iemand een idee voordat ik mijn computer opblaas?? :p
 
JP_Zandt zei:
Ik heb een intern cardreader van sitecom voor het lezen van mmc & sd memory. Er zit een 4 pin uitgang aan te weten +5v D- D+ GND. Nu is mijn vraag waar ik die moet aansluiten op mijn Asus moederboard? Ik had geprobeerd om het aan te sluiten op de chassis1 maar dan geeft de bios een rare melding. Iemand een idee voordat ik mijn computer opblaas?? :p
Ik vermoed op een USB-connector op je mobo, mits aanwezig. heb je het (mobo)boekje erbij?
 
Zul je toch even in de handleiding moeten kijken, daar staat het exact uitgelegd.
Mocht je die niet meer hebben, dan kun je hem waarschijnlijk bij de fabrikant op de site vinden. Helaas ligt de site van Asus vaak plat of is moeilijk bereikbaar.:(
 
Maar het is dus niet de Chassis Intrusion connector (4-1 pin CHASSIS1) waarop die moet worden aangesloten?
 
Nee, dat is een soort beveilinging, als de pc kast open is en die schakelaar is aangesloten, dan start de pc niet op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan