ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo,
Met xp ruimde ccleaner alles op , echter dezelfde ( nieuwste ) versie laat veel dingen staan in vista .
Wat kan dit zijn ?
Mvg. Hans
 
CCleaner wordt wel ondersteund door Vista, maar ik denk dat nog niet alles 100% werkt:confused:
Ik denk dat binnenkort bij een nieuwere versie alles wel werkt, maar dat weet ik niet zeker.
 
Indien je eerst eigenaar wordt van alle mappen en bestanden, werkt het prima.
 
Ik ben de beheerder van de pc , Er is maar 1 account , dan ben ik toch ook de eigenaar van alle mappen .
Hans
 
CCleaner wordt wel ondersteund door Vista, maar ik denk dat nog niet alles 100% werkt:confused:
Ik denk dat binnenkort bij een nieuwere versie alles wel werkt, maar dat weet ik niet zeker.

Ik denk dat dat zo is ja!
Maar hans heb je de nieuwste versie al van Ccleaner?
 
Hoi !

Heeft niets met de versie te maken !

Kijk in de link van @L.P. voor de enigste en juiste oplossing !


Greetz,

Harry.
 
Mijn dank aan iedereen , het is gelukt , nu ruimt ccleaner alles weer op zoals gewend was.
Ook ben ik blij dat die irritante overbodige beveiligingen verdwenen zijn .Moet de tip " leesvoer " niet hoog in het vista forum staan , zodat anderen hier ook weet van krijgen ?
Mvg.
Hans
 
Hoi !

Deze tip is hier inmiddels al diverse malen voorbij gekomen, weliswaar in een andere setting, en heeft geleid tor allerlei discussie's !

Maar menigeen is zo overtuigd van hetgeen jij in de 4de link van dit forum beweerde dat je er soms moe van wordt.

Maar ik zou het prima vinden, alleen lezen de meeste forumbezoekers slecht en gebruiken de zoekfunctie van dit forum niet of nauwelijks !

Mocht je dat nog niet gedaan hebben, zet je de vraag dan even op "opgelost"?


Greetz,

Harry.
 
ik heb vista en bij mij werkt het 100% ik denk dat je niet allen vinkjes hebt aangevinkt van je kunt ok vinkjes aan vinken bij instellingen en daarm kun je aan vinken wat hij moet doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan