cd extracten naar mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
ik gebruik nu audiograbber om mijn cd's nar mp3 te extracten. probleem alleen is dat deze de namen van de nummers niet mee geeft. kan iemand mij de naam van een grabber geven die wel in staat is om de namen van de nummers automatisch mee te geven???
 
WMP kan dit volgens mij inderdaad. Maar het ligt er ook aan of op de cd de liedjes ook een naam hebben, of enkel een nummer. Als er alleen een nummer staat kan WMP dit ook alleen maar kopieren ;)
 
dat laatste wat betreft de namen van de liedjes; daar had ik ook aan gedacht. Maar bij nieuwere cd's moet dat toch wel zo zijn lijkt mij.
wat betreft MP; ik gebruik zelf altijd MPClassic; heb mediplayer niet geinstalleerd; prefereer kleine simpele tools. maar ik zal het eens testen.
Bedankt.
 
huh, audiograbber kan toch gewoon de cddb of de freedb uitlezen voor cd's en nummers?
 
Zeker weten? Hoef ik dat niet apart in te stellen of zo???
 
Tis al weer een poosje geleden dat ik AG heb gebruikt maar volgens mij als je een cd in in heb zitten en in AG dan op het pinguinnetje van freedb klikt geefttie je een aantal hits (als er meerdere matches zouden zijn waarbij je de juiste kan selecteren, daarna kun je bij het daadwerkelijk rippen aangeven hoe en wat er opgeslagen moet worden in het bestand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan