CD Menu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga in je Windows verkenner naar Extra >> Mapopties >> tablad Weergave, haal het vinkje weg in het vakje Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.
Nu zullen de .dat bestanden wel zichtbaar zijn.

Groeten Marcel

PS: Het is zowiezo verstandig om deze instelling altijd uitgevinkt te laten staan.
 
Laatst bewerkt:
Marcel in het program cdmenu.exe in de lijst, als ik die open staat bij DIVERSEN backup maar als ik daar op klik dan geeft hij : BACKUP.EXE IS NIET GEVONDEN: aan .Is dit normaal of is er iets anders aan de hand
 
Kijk nog eens naar #12.
 
sorry de vorige berichten had ik al verwijderd
Geen idee wat je daarmee bedoeld. Je kunt hier alleen je eigen berichten verwijderen en die staan er allemaal nog, evenals #12 van Marcel.
 
Sorry jongens ik snap het allemaal nog niet 64 jaar en nog veel te leren . maar op de vraag terug te komen : het gaat dus niet ?
 
Marcel in het program cdmenu.exe in de lijst, als ik die open staat bij DIVERSEN backup maar als ik daar op klik dan geeft hij : BACKUP.EXE IS NIET GEVONDEN: aan .Is dit normaal of is er iets anders aan de hand
Bovenstaand is normaal en kun je gewoon negeren.

Sorry jongens ik snap het allemaal nog niet 64 jaar en nog veel te leren . maar op de vraag terug te komen : het gaat dus niet ?
Wanneer je de gehele map CDmenu kopieerd naar je externe HDD dan heb je een backup van je CD informatie op je HDD staan.
Als je dit zo nu en dan doet dan heb je dus steeds een up-to-date backup op je HDD.
Verder blijf je gewoon werken in CDmenu zoals je gewend bent, dus gewoon starten vanaf je bureaublad of Startmenu.
#12 was enkel en alleen om te testen of de backup 100% is maar dat heb ik inmiddels zelf al gechecked en je kunt dus gewoon doen wat ik hierboven heb beschreven.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heel de map gecopieerd dan in mijn externe schijf gezet. op CDMENU .exe staat niets, en de .DAT extenties kan ik niet openen want daar heb ik geen programmaatje voor dus ik weet niet of het allemaal op mijn externe staat
 
Die .DAT bestanden moet je ook helemaal niet openen. Start je wel het programma CDMENU.exe nu van de externe schijf?

Edit:
Ik heb het even getest en het werkt prima. Het programma zelf loopt nu ook op mijn Windows 8 64bit machine. Het installatieprogramma werkt er niet op maar na de installatie op een virtule W7-32 heb ik de map gewoon gekopieerd naar m'n fysieke W8-64 machine en daar werkt het prima.
 
Laatst bewerkt:
Geen dank hoor, ik hoop dat je nu weer verder kunt :)

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan