Hallo allemaal.
Ik ben momenteel in Excel een factuur template aan het maken en wil nog het laatse uitgevoerd hebben;
Ik wil een aantal cellen in een voettekst hebben staan. Deze cellen bevatten datum,bedrag en factuurnr.
Dit wil ik samen met tekst " U dient het totalbedrag van "cel G527" voor "cel B18" te voldoen o.v.v. " cel b15" op bankrekeningnr. 00000000 t.n.v. *naam* " , als voettekst op de laatste pagina hebben staan.
Ik ben al de hele dag aan het proberen met diverse code's waaronder die van Ron de bruin.
Aangezien de facturen als pdf worden opgeslagen, dient deze voettekst automatisch aangepast te worden(Real time)
Het gaat dus om een voettekst dat alleen maar op de laatste pagina van het factuur hoeft komen te staan.
Vraag ik hierbij het onmogelijke?? (want ik ben inmiddels uitgezocht op het internet)
Ik maak gebruik van Office 2010 voor Windows.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt !1
M.vr.gr.
Ik ben momenteel in Excel een factuur template aan het maken en wil nog het laatse uitgevoerd hebben;
Ik wil een aantal cellen in een voettekst hebben staan. Deze cellen bevatten datum,bedrag en factuurnr.
Dit wil ik samen met tekst " U dient het totalbedrag van "cel G527" voor "cel B18" te voldoen o.v.v. " cel b15" op bankrekeningnr. 00000000 t.n.v. *naam* " , als voettekst op de laatste pagina hebben staan.
Ik ben al de hele dag aan het proberen met diverse code's waaronder die van Ron de bruin.
Aangezien de facturen als pdf worden opgeslagen, dient deze voettekst automatisch aangepast te worden(Real time)
Het gaat dus om een voettekst dat alleen maar op de laatste pagina van het factuur hoeft komen te staan.
Vraag ik hierbij het onmogelijke?? (want ik ben inmiddels uitgezocht op het internet)
Ik maak gebruik van Office 2010 voor Windows.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt !1
M.vr.gr.
Laatst bewerkt: