code toevoegen MS Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groenend

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Berichten
34
Ik wil een tekst per email verzenden met gebruikmaking van MS Word 2007. Men zegt mij dat ik een code kan
toevoegen. Later bel ik de ontvanger op en zeg hem de code. Dan kan hij het bericht lezen. Hoe doe ik dat?
 
Dag Groenend,

Als je je Word document wilt versleutelen, kun je op de volgende manier een wachtwoord toevoegen aan je document:


  • Klik linksboven op het Windows-icoontje en klik vervolgens op de optie "Voorbereiden

  • Als het goed is verschijnt er een lijst met daarin de optie "Document versleutelen", klik hierop.

  • Nu wordt gevraagd om twee keer het wachtwoord te typen en zodra je je document hebt opgeslagen, kan het document alleen nog maar geopend worden met dit ingestelde wachtwoord.

Na deze stappen kun je dus het versleutelde document mailen aan de desbetreffende persoon.
Pas wel op met het instellen van het wachtwoord, deze kan je niet meer terughalen als je deze bent vergeten!

Vriendelijke groet,

Bart
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van "Overige software" naar "Word"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan