Computer €450-500

Status
Niet open voor verdere reacties.

DSKING

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
4
Budget - Ik heb €450-500 om te besteden

Doel - Ik ga deze pc gebruiken om spellen als "Minecraft" te recorden.

Omgeving - Het liefst een sterke computer zolang hij maar binnen mijn budget blijft, Geluid maakt me niet heel veel uit.

Assemblage - Ik snap er niet veel van, Dus als hij kant en klaar is zal dat fijn zijn, Want ik weet niet of het lastig is zelf te doen.

Besturingssysteem - Als het binnen het budget kan blijven zou ik Windows 7 willen, Maar als het niet anders kan heb ik thuis nog een Vista cd liggen.

Opties / randapparatuur - Ik heb al een toetsenbord,muis van mijn huidige pc, En ik heb niet echt iets specifieks nodig als ik maar Minecraft kan spelen en tegelijk goed kan recorden met "Fraps"


Mvg,
Rico
 
Hallo welkom op helpmij
ik heb hier iets voor je samen gesteld veel beter dan dit zal het niet worden klikerdeklik
je budget is wat dat betreft niet erg hoog dus een krachtige pc zal niet gaan voor 500 euro inclusief assemblage en windows 7
minecraft zal geen probleem zijn, als je windows vista gaat gebruiken hou 90 euro over voor sterkere componenten
 
Heel erg bedankt, En wat als ik hem zelf in elkaar zet en Vista gebruik wat zou er dan van gemaakt kunnen worden?
Ik heb die 2 van de lijst verwijderd en zit dan op €356,57?

Edit: Nu ik eens goed door de lijst heb gekeken zou "Samsung SH-222BB - Schijfstation" er ook vanaf kunnen aangezien er ook 1 in mijn huidige pc zit en hem nooit gebruik
 
Laatst bewerkt:
@pascal de goedkoopste game pc die ze daar verkopen is 599 euro te duur dus...

als je zelf assemblage gaat doen en al windows hebt dan is er nog wel wat goed mogelijks zal even kijken
 
die game kan toch ook op een goedkope pc hoeft toch geen game pc te zijn? een gewone pc met 4gb ram is genoeg hiervoor
 
@pascal TS wilt een krachtige pc dat is een van zijn eisen...

@ts hier winkelmandje aan gepast
klikerdeklik
 
Laatst bewerkt:
Firest0rm kan je niet beter voor een I3 gaan, en dan de 6850 nemen?
 
nee niet nodig voor minecraft en ts wou een krachtige pc...
dan krijgt de processor voorhang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan