Computer hide

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
Bestaat er software dat je computer onzichtbaar maakt zo dat niemand je kan ondekken.
 
Ik bedoel bestaat er software dat je niet gedecteert kan worden door mensen van de beveiliging
 
"De beveiliging"?? Bedrijf, school? Klinkt alsof je iets wilt doen wat niet mag. Leg eens uit....
 
Thuis computer

Ik wil zeg maar ontzichbaar zijn en als er iemand in mijn computer wilt komen dat ik hem kan terminaten
 
Laatst bewerkt:
Teveel Science Fiction gekeken?

Ik weet nog steeds niet wat je nou wil?
 
Gewoon een programma dat mijn computer onzichbaar maakt voor andere computers.

En als er activiteiten plaatsvinden (bijvoorbeeld iemand wilt mijn computer binnen dringen)

Kan ik diegene geen toegang geven tot mijn computer
 
ja

Dat zijn geen software programma's

En als ik de regedit wil toevoegen geeft ie error aan (Kan waarde niet maken : fout opgetreden)
 
Laatst bewerkt:
invisible

Als je niet wil dat iemand op internet jouw PC qua IP nummer EN computernaam kan zien dan is er een eenvoudige maar ook professionele oplossing ( ik heb er echter zelf nog geen gebruik van gemaakt maar wel aan gedacht ivm hijack poging in mijn pc, een tijdje geleden ..... ). Er zijn speciale sites voor : gebruik proxy :thumb:! Ik heb me laten wijsmaken dat voor 10 Euro zoiets al mogelijk zou zijn. Ook kan je gewaarschuwd worden als er inbraak op je PC dreigt ..... Nadeel : eea kan erg traag verlopen :confused:.....

Gr. Leon :cool:
 
Laatst bewerkt:
De twee links die ik je al gegeven heb zorgen ervoor dat je niet meer zichtbaar bent op het netwerk.
Je moet wel Administrator zijn op je computer om de registry op die manier te mogen wijzigen.
 
Underground

Ik heb een engelse underground forum gevonden mischien dat ze daar zulke dingen hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan