computer is van slag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie22

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
83
goedendag, als ik een foto open, dan gaat de foto direct inzoomen, heel ver, totdat je alleen nog kleine vierkantjes ziet
op markplaats wil ik iets invullen, bijvoorbeeld conditie, maar dat lukt niet.
als ik Exel open, dan gaan direct alle kolommen van recht naar links.

mvg
Sammie22
 
Is je muis of toetsenbord niet van slag?
Plug die eens uit op het moment dat het gebeurt?
 
ik heb de muis en het toetsenbord al vervangen, ik gebruikt Norton 360 en Hitman Pro

mvg
Sammie22
 
laatst kreeg ik wel de melding van Norton ,dat de tracker 3lift.com in de computer aanwezig was.
 
laatst kreeg ik wel de melding van Norton ,dat de tracker 3lift.com in de computer aanwezig was.
Een tracker is niet echt spannend. En die genoemde site stuurt je alleen maar notificaties in een jasje, waardoor het lijkt alsof ze gevaarlijk zijn. Dit zorgt niet zomaar voor jouw vreemde gebeurtenissen.

Dit lijkt mij eerder te maken te hebben met een defecte muis en of toetsenbord.
 
Laatst bewerkt:
beste Aar, ik heb het draadloze toetsenbord vervangen door een toetsenbord met een USB kabel. ook heb ik mijn muis met een USB kabel vervangen door een draadloze muis, geleend van mijn laptop.
dat heeft beide niet geholpen.
Sammie22
 
Dit is zo selectief, dat dit niet een virus lijkt te zijn. Kan je het eens filmen wat er precies gebeurd?
En wat lukt er niet op Marktplaats, met dat veld?
 
Een melding kan best fake zijn. Heb je onderstaande uitgevoerd?

Systeembestanden repareren
Beschadigde en ontbrekende Windows systeembestanden kunnen problemen veroorzaken.
Typ cmd in zoekvak > rechts > Als administrator uitvoeren > Typ sfc /scannow achter de prompt. Wacht geduldig tot dit proces is voltooid.

Heb je een volledige systeemscan met jouw beveiligingsprogramma's gedaan? Heb je de laatste Windows updates?

Gebruik "Problemen oplossen" om problemen op te lossen
Ga naar > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > links staat > Problemen oplossen.
Rechts staat > Extra probleemoplossers
 
Bij muisinstellingen "automatisch scrollen" en het aantal regels tegelijk, in ieder geval uitschakelen. Het kan ook zijn dat een andere muis driver of muis stuurprogramma verschil maakt.
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er als je toetsenbord en muis loskoppelt op het moment dat het gebeurd ??
(dat is al gevraagd, maar nog geen antwoord op gegeven)

Heb je nog andere USB apparaten aangesloten, zo ja, koppel die ook los en kijk wat er gebeurd.
 
ik heb de computer naar een computerzaak gebracht en daar is geconstateerd dat er nog een ontvanger van een draadloze muis in een USB ingang zat, die al aan een paar jaar niet meer in gebruikt was.
ook hebben ze de computer geüpdatet, de computer werkt weer prima.
bedankt voor de diverse suggesties.

Sammie22
 
Leer voor de volgende keer bij dit soort problemen, koppel eerst alle apparaten los voordat je aan 'troubleshooting' begint, dan had je waarschijnlijk zelf ook die USB ontvanger tegen gekomen.
Maar mooi dat alles weer naar behoren werkt.
 
Ja ze zijn wel klein. Flinke storing dus. Iemand anders laten kijken loont, blijkt wel weer. Prettig weekend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan