Computer loopt vast bij installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

BRITDiensten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
25
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem! En dit is als volgt:

Ik heb gister mijn computer helemaal stofvrij gemaakt en een nieuwe geluidskaart geplaatst. Nu zit ik met het probleem dat de BIOS alle onderdelen netjes ziet. Nu krijgt mijn Windows 7 Ultimate een BlueScreen. Nu wil ik mijn Windows opnieuw installeren en loopt het vast zodra het opstart beeld komt.

Mijn hardware:
Moederbord: (Moet ik even nakijken)
Videokaart: NVidia GT610
Harde schijf 1: WD 300GB (IDE)
Harde schijf 2: WD 160GB (IDE)
Harde schijf 3: Seagate 80GB (S-ATA)
Harde schijf 4: Seagate 80GB (S-ATA)

Meer info? Vraag het aub!

Met vriendelijke groet,
Branco Rensen
CEO BR-ITDiensten
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik zou even voor de zekerheid even alle aansluitingen controleren en de nieuwe geluidskaart eruit halen en dan kijken of hij wel gewoon wil opstarten
 
Dank voor uw Reactie,
Dit heb ik allemaal geprobeerd. Behalve inderdaad de geluidskaart. Ik ga dit vanavond even proberen!

Zouden er meer problemen kunnen zijn? Zodat ik dat even allemaal kan proberen.

Het volgende heb ik geprobeerd:
1. Alle harde schijven los
2. 1 voor 1 weer aangesloten
3. Videokaart eruit en andere geplaatst.
4. Alles eruit behalve belangrijke onderdelen (helaas de geluidskaart vergeten!)

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Met vriendelijke groet,
Branco Rensen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Oke, op zich heb je het goed gedaan ik zou alleen even dan proberen me alleen de hdd waar windows opstaat en dan zonder de geluidskaart tuurlijk. En ik neem even aan dat je windows op de sata schijf hebt geïnstalleerd want als je windows op de ide schijf hebt geinstalleerd of wilt installeren dat komt er weer een probleem dat dat win7 je ide schijf niet zal zien tijdens de installatie.
En je zal een onboard geluidskaart op het moederbord hebben die zou een conflict met je losse kunnen hebben doet de pc het wel zonder de losse kijk of je de onboard dan in de bios kan uitzetten en probeer dan het weer met de losse.
 
Laatst bewerkt:
Jaa Windows staat inderdaad op de SATA geinstalleerd. Ik ga dit vanavond proberen! Is er meer wat ik zou kunnen proberen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Zie mijn aanpassing vorig bericht En even tussendoor je hoeft niet te quoten hoor :thumb:
 
Hoi,

Succes en lees vanavond wel of het gelukt is :thumb:
 
Modag:
Helaas was dit niet de oplossing. Ik zit nog steeds met het probleem dat windows vastloopt

HELP :(
 
Modag: Hartelijk dank. Dit was inderdaad de oplossing. Windows is geinstalleerd. Alleen loopt het nu vast zodra het opgestart is. Slaat compleet vast waar zou dit aan kunnen liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan