Computer start vanzelf programma's op

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
365
Hallo

Mijn computer(laptop) start sinds vandaag vanzelf programma's op. Hij schijnt een voorkeur te hebben voor FIFA 2010 en firefox(internet). Firefox komt niet in beeld maar loopt meteen vast en FIFA start helemaal op(soms wel 3 achter elkaar). Weet iemand wat dit is? misschien een virus?(heb wel al met symantec AntiVirus gescanned, deze kon niks vinden) Of iets anders?

m.v.g.

bart
 
Start AutoRuns

Zoek in het tabblad Everything ('verrekijker' knopje) naar:
http://
firefox
fifa

Zodra je iets vindt, en je denkt dat het ermee te maken heeft, uitvinken.
Ga niet zomaar wat lopen uitvinken! Concentreer je uitsluitend op hetgeen je gemeld hebt, want anders kan het zijn dat de computer niet goed (meer) opstart.

Start daarna de computer opnieuw op, en kijk welke automatisch opstartende zaken dan wegblijven.

Tijs.
 
Hoi dnties,

Zou even scannen niet de eerste optie zijn aangezien hij de programma's nog niet eerder heeft opgestart.

Modag
 
Ok, laten we het dan zo doen:
1. Eerst de tip van Modag
2. Daarna de tip van mij (als er na de scans nog wat opstart waar je niet op zit te wachten).

@modag: Ik had je posting niet gezien.

Succes,

Tijs.
 
Goed plan zo zou ik het zelf ook gedaan hebben dnties:D:thumb:

Modag
 
Ik heb als eerste gescanned.. hier kwam niks uit maar symantec blijft wel steeds een aantal virussen oproepen(trojan horses).
Ik heb daarna het programma gebruikt maar hieruit kwam geen fire fox of zoiets dergelijks..
heb vervolgens avira gedownload.. deze vond de virussen ook maar het blijft doorgaan. Scannen heb ik daarmee ook gedaan, maar hij blijft hangen bij de map waar symantec in staat.. dus dat schiet ook niet echt op..

Iemand een idee?! wordt er echt gek van..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan