Computer steeds langzamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpnerd

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
107
Hallo allemaal,
Ik heb mijn computer sinds September 2012 en plotseling is hij heel traag geworden.
Ik ben een gamer en merkte al meteen dat mijn computer zo traag was, want eerst speelde ik altijd een spel op 200 FPS met de hoogste video settings. Sinds ongeveer 2 weken geleden was dat ineens 20 FPS (maakt niet uit welke video instellingen) en sinds vandaag is dat nog maar 8 FPS!
Toen ik een nunet een beetje op mijn computer bezig was merkte ik ineens dat hij hartstikke traag was geworden, terwijl ik er niet raars mee heb gedaan.
Hier wat specs van mijn computer en wat ik al heb geprobeerd:

}Ik heb al een systeemherstel gedaan
}Ik heb CCleaner al 2 keer over mijn computer laten gaan
}Ik heb 2 virusscanners (Norton en AVG) allebei mijn computer laten scannen
}Ik heb nog 1,23 TB van de 1,31 TB beschikbaar op mijn harde schijf
}Ik heb mijn GeForce drivers al geüpdatet

}Intel (R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz 3.10 GHz
}RAM geheugen: 6GB
}Type systeem: 64 bitsbesturingssysteem

De cijfers volgens prestatie-index:
Processor: 7,5
Geheugen (RAM): 7,6
Grafisch: 6,9
Grafische weergave voor spellen: 6,9
Primaire harde schijf: 5,9

Als jullie nog iets nodig hebben om te weten, meld dat dan, want ik kan bijna niets meer op deze computer doen!
Alvast bedankt, Bram

Edit:
Ik heb nu net nog de cijfers geüpdatet, hier de aanpassingen, geen idee hoe het komt:
Grafisch: 3,8
Grafische weergave voor spellen: 4,9
Dit zou misschien het probleem kunnen zijn, maar zouden jullie me kunnen vertellen hoe ik dit op kan lossen, want het is heel raar dat ik ineens veel lagere cijfers krijg voor deze systeemonderdelen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bram,
Hen je die 2 antivirusprogramma's beide op je pc geinstalleerd staan?
2 antivirusprogs gaan niet goed samen op je pc.
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik, maar nee. Ik heb eerst norton gebruikt, toen die er helemaal afgegooid en daarna AVG gebruikt. Maar zou het misschien dat van die grafische kaart kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Drivers up to date en welke videokaart heb je en als je toch bezig ben:D misschien ook even de voeding melden.
 
Laatst bewerkt:
Volgensmij heb ik een GeForce GT 545
Geen idee waar ik de voeding kan vinden :l, de naam dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan niet zo uit de losse mouw zeggen wat voor PC het precies is, wat ik wel weet is dat het een Medion Akoya uit de P-series is. Ik kan, als jij dat wilt, om 18:00 kijken wat voor PC het precies is, want de site van Mediamarkt is nu gesloten.

Edit: Het is de Medion Akoya P5372-E
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke maar dan even verders hebt je niets verwijderd of geïnstalleerd wat elkaar in de weg zit ook al een virus gescand of maleware
 
Ik installeer bijna nooit spullen en verwijderen doe ik alleen maar nog minder.
 
Hoi,

Draai eens een benchmark en kijk op het internet naar een vergelijkbaar systeem of verschil groot is en je gaf geen antwoord op een eventuele scan op virus of maleware
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een benchmark draaien is.
Ik nog geen uur geleden nog een virus scan gedraaid, de enige 2 gedetecteerde dreigingen die er waren zijn al verwijderd.
 
Hoi,

Deze bv mag ik ook vragen welk spel je speelt want 200fps lijkt me wat veel voor deze kaart
en malware kan hiermee
 
Laatst bewerkt:
League of Legends, heb je misschien wel eens van gehoord.
Klopt, meestal speelde ik op 180 FPS, maar hij schoot vaak uit naar boven de 200.
Ik ben steam enzo aan het installeren, ik geef resultaat als het er is.
 
Hoi,

Spel soms naar een hoger resolutie gezet/gegaan maakt ook een verschil
 
Je temperatuur is wel erg hoog voor de gebruikscijvers. Je hebt er geen game aanstaan? Misschien moet je de pc eens schoonmaken(stofvrij maken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan