• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Contactenbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jup

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
20
Ik heb al op enkele fora gezocht, maar niet kunnen vinden vandaar deze vraag:

ik wil graag dat als ik een naam selecteer dmv datavalidatie dat in de cel ernaast de datum verschijnt. Deze datum moet dan uiteraard gehandhaafd blijven als ik bijvoorbeeld t document een week later open..

Anybody?

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Jup,

Al 32x bekeken en geen antwoord. Wat dacht je van een voorbeeldbestandje. Wellicht dat dat de zaak wat kan vlottrekken.

:confused:
 
nou na gisteren de hele dag zowat weg te zijn geweest, zag ik dat ook indd! Daarom heb ik vanmorgen mijn discussie ook van 2 vragen naar 1 vraag ingekort, welke mijn huidige vraag mij (als 'leek' zijnde) relatief makkelijk op te lossen viel..vandaar ook geen voorbeeldbestandje

Maar goed bij deze een voorbeeldbestandje ;)
 

Bijlagen

  • Voorbeeldje.xls
    18 KB · Weergaven: 25
Formule voor D3:
Code:
=ALS(C3="";"";VANDAAG())

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
dit geprobeerd?

Ik neem eigenlijk aan dat je dit in D3 hebt geprobeerd:

Code:
=ALS(C3="";"";(VANDAAG()))

Werkt zeker niet of wel?
 
Omdat ik verwacht dat die datum telkens wordt veranderd als je een dag verder bent.
 
Ja dat was ook mijn grote vraag en lijkt me op zich best logisch, alleen dat ik zou dan maandag zien.. Ik probeer/zie t liever eerst zelf dan dat ik meteen weer hier kom!

Enig ander idee toevallig die niet zo tijdsafhankelijk is, mocht dit indd niet werken? Insteek is wel goed!

Bedankt voor de support iig
 
Jup,

Met een Worksheet_Change code achter Blad1 blijft de datum onveranderd tot je
kolom C wijzigt.
 

Bijlagen

  • Voorbeeldje-Jup.xls
    23,5 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan