• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Contactpersonen (outlook - items ) omzetten naar excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaatdv

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2011
Berichten
8
Hallo,

Ik werk met de oude gegevens van een collega. Hij heeft een hele map met contactpersonen in zijn documenten. Je weet wel, zo'n envelopjes.
Dit zijn allemaal outlook - items geplaatst in een document. Ik kan jammer genoeg niet terug naar zijn outlook om alles te importeren...
Ik vind dit heel onduidelijk om mee te werken en zou graag de algemene info netjes in een excel- bestand zien. Maar het lukt me uiteraard niet om dat voor die hele massa contactpersonen individueel te doen.
Is hier een oplossing voor?

Alvast héél erg bedankt.

Kaat
 
Hallo,

Ten eerst welke office pakket hebben jullie op je werk?

Groet,
 
Dan kan je jou adresboek exporteren in een .csv m.b.v van de importeren/exporteren wizard.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Je kunt de bestanden dacht ik ook naar je contact personen in Outlook slepen. Eventueel dan nog exporteren naar CSV bestand.
 
@crash zij wilt alle in keer in een excel bestand een .csv kan excel openen.
 
Hij heeft een hele map met contactpersonen in zijn documenten. Je weet wel, zo'n envelopjes.
Deze in Outlook slepen en dan exporteren, levert een CSV bestand op, welke je naar XLS bestand kunt omzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan