contactpersonen zoek (outlook 2010)

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik voeg zo af en toe contactpersonen toe, dat doe ik dan in het scherm wat daarvoor bedoeld is. (vaak is het zo dat ik een e-mailadres kopieer en dan de rest van de gegevens toevoeg).
het overkomt me iedere keer weer: heb ik adres toegevoegd maar als ik het wil op-poppen komt het niet te voorschijn. het (b)lijkt dan ook niet in contactpersonenlijst te staan. uiteindelijk vindt ik het wel in contactpersonen (door links onder te zoeken) maar dat is frustrerend. hoe los ik dit op?
 
Als je een nieuwe e-mail aanmaakt, klik je op Aan... om contactpersonen toe te voegen. In het schermpje dat verschijnt als je op Aan... klikt kun je bovenin het Adresboek selecteren waar Outlook in moet zoeken. Deze hoort standaard gewoon op "Contactpersonen" te staan.

Als je contactpersoon te vinden is wanneer je linksonder op Contactpersonen klikt, dan kun je het ook vinden wanneer je het adresboek goed hebt ingesteld, zoals hierboven aangegeven.
 
dag mike,
dank voor je reactie. maar dat werkt dus niet bij mij! ik heb dit allemaal geprobeerd maar ik krijg de contactpersoon niet gevonden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan