continu phishing mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonathanV

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2020
Berichten
15
Hallo,

Ik kreeg vandaag op mijn email continu mails met als titel " verificacao de mail ". Deze mail is afkomstig van login caixo. Van mailadres logincaixa@caixa.gov.br.
Ik kreeg ondertussen een stuk of 20 mails hiervan. Heb ze telkens als ongewenste mail gerapporteerd. Heb ze geblokkeerd, gerapporteerd als phishing en ze staan in mijn blokkeerlijst. Toch blijf ik hier mails van krijgen in mijn inbox. Heb eens gekeken naar de beveiliging van mijn mailadres en er staat geen verdachte activiteit op.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit weg kan krijgen?

Alvast bedankt !
 
Filter instellen op de afzender of de titel, en verder gaan met je leven ;) .
 
Allemaal leuk en aardig. Waarom is dat in 2020 nog niet opgelost? TS doet melding, blokkeert de afzender en het gaat toch gewoon door. Ik heb ook wel eens afzenders geblokkeerd maar in feite gebeurd er niets. Als ik die gegevens invoer kom ik bij een bank uit. En dan lees ik dan die CaixaBank bankrekeningen koppelt aan een Facebook account. Facebook is al zo lek als een mandje en is de grootste privacy-schender. Wat wil je dan nog!

Deleten en deleten en niet openen!
 
@Senso. Omdat het SMTP protocol stokoud is en er bij het ontwerp echt geen rekening is gehouden met beveiliging. Het overstappen naar een beter protocol zal nog moeilijker zijn dan de overstap van IPv4 naar IPv6. Dus we zullen het er mee moeten doen.

Verder dan afzender blokkeren kun je niet veel doen. Goede nieuws is dat het meestal een spamrun betreft en dit na een aantal uren/emails ook weer stopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan