• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Copieren van celinhoud excelsheet A naar cen in excelsheet B

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobTHMG

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
82
Ik heb een excelsheet met gegevens van een test.
b.v. kolom a testnummer
kolom b achternaam
kolom c geboortedatum
enz.
De rijen zijn de verschillende kandidaten.
Ik wil in excel B , de excel voor contracten voor kandidaten die de test hebben gehaald, een rij / contractnummer (kolom a) kunnen selecteren via een keuzelijst en dan via een keuzelijst een specifieke kandidaat uit excel A kiezen en dan op de regel van dat contractnummer in excel B een aantal cellen uit de gekozen rij uit excel A plaatsen in cellen op de geselecteerde rij in excel B

Mijn vragen dus:
1. wat is de code om de rij in excelB te kiezen (kolom a heeft een oplopend contractnummer)
2. wat is de code om de testnummers uit excel A te kunnen selecteren in een keuzelijst om vervolgens uit de rij uit excel B een aantal cellen te kunnen kopieren
3. wat is de code om dan op basis van het gekozen testnummer de gegevens uit de rij in excel A in de specifieke rij en cellen te kunnen plaatsen in excel B



Ik hoop dat ik weer net zo goed wordt geholpen als de vorige keer.

Rob
Bekijk bijlage excelB.xlsx en Bekijk bijlage excelA.xlsx
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan