Corel Painthouse onder XP ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinderr

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2003
Berichten
28
Kan ik ook mijn Corel Painthouse versie voor windows 95 onder XP laten draaien ??
Als ik hem wil installeren krijg ik als foutmelding dat het bestand mfcans32.dll niet kan worden gevonden. Deze staat wel op de cd.

Alvast bedankt.
 
Nee, dat lijkt mij niet. Er is echt een hemelsbreed verschil tussen 95 en XP.
 
Kopieer dat mfcans32.dll dan even naar je C:\windows\system32 map, en probeer het opnieuw. Overigens staat die bij mij al wel in die map (kan met een software-installatie zijn gebeurd of onderdeel zijn van de XP installatie):

Map van C:\WINDOWS\system32

11-07-1995 17:50 133.904 Mfcans32.dll

Mocht de installatie lukken, dan eventueel moet je na installatie een snelkoppeling naar het programma maken, dan rechtsklikken op de snelkoppeling, eigenschappen kiezen, tabblad Compatibiliteit, en daar dan wat experimenteren met Windows95, windows98 etc.

Succes,

Tijs.
 
Kopieer dat mfcans32.dll dan even naar je C:\windows\system32 map, en probeer het opnieuw. Overigens staat die bij mij al wel in die map (kan met een software-installatie zijn gebeurd of onderdeel zijn van de XP installatie):

Map van C:\WINDOWS\system32

11-07-1995 17:50 133.904 Mfcans32.dll

Mocht de installatie lukken, dan eventueel moet je na installatie een snelkoppeling naar het programma maken, dan rechtsklikken op de snelkoppeling, eigenschappen kiezen, tabblad Compatibiliteit, en daar dan wat experimenteren met Windows95, windows98 etc.

Succes,

Tijs.



Tijs je bent een kanjer !!!
Werkt perfect !!!
Bedankt !!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan