• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

CSV bestand wordt onleesbaar bij aanpassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloudrider

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2016
Berichten
10
Hai, ik ben nieuw hier en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik gebruik een stokoud programma OROV om offline mijn ING afschrijvingen te kunnen ordenen. Ik importeer nu een text bestand dat OROV leest. Als er velden in zitten die te lang zijn voor OROV, kan ik die simpel wijzigen en opslaan en OROV accepteert ze dan. Per 01-12-2016 geeft ING alleen nog maar CSV bestanden uit. Als daar velden in zitten die te lang zijn, open ik ze in Excel (uit de Microsoft Office Professional Plus 2013, wel illegaal), kort ze in en bewaar de file. Echter....dan vreet OROV ze op geen enkele wijze en komt terug dat er een onbekend bestandsformaat aangeboden wordt.
Ik probeer die file dan wel op alle 20 andere formats dan te saven, echter dit helpt niet. Orov blijft ze niet herkennen. Dus 1 x iets veranderd, dan is de file onleesbaar.
Iemand een idee?
Thx, many thx.
 
Wow, dat werkt !!
Wat geweldig, nooit geweten dat dit ook kon !!
Bedankt voor de snelle reactie Wigi !!
 
Mijn bericht was al niet meer nodig, dus had ik al verwijderd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan