• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dagrapporten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterwings

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
3
Ik wil voor techniekers een dagrapport aanmaken dat voor elke technieker dezelfde layout heeft en waarbij ik later in Exell verschillende gegevens kan bewerken,berekenen.
Graag jullie hulp?
 
Ik wil voor techniekers een dagrapport aanmaken dat voor elke technieker dezelfde layout heeft en waarbij ik later in Exell verschillende gegevens kan bewerken,berekenen.
Graag jullie hulp?

Peter,

Waar kunnen we mee helpen.
 
Wel het is als volgt, ik zou een standaard invulformulier willen maken voor de techniekers die elke dag een dagrapport moeten maken. Dit zou een eenvoudig formulier moeten worden dat gelijkvormig is voor iederéén. Na de dagtaak zou dit bestand na het invullen kunnen doorgestuurd worden naar een database waar we dan weer verschillende bewerkingen en opzoekingen kunnen doen met de dagrapporten.
 
En heb je al iets gemaakt?
Zo ja, plaats het hier zonder gevoelige info, en omschrijf je probleem.
 
Wel Harry, ik heb nog niets gemaakt weet niet hoe te beginnen, heb al eens gesurft om te kijken of er reeds een voorbeeld was
 
Wel Harry, ik heb nog niets gemaakt weet niet hoe te beginnen, heb al eens gesurft om te kijken of er reeds een voorbeeld was

Gewoon ergens beginnen Peter.
Je hebt vast wel een idee van hoe of wat.
Ik denk hierbij aan namen, datum, uren, etc.
De helpers gaan hier meestal geen kant en klaar bestandje voor je maken.
Wel helpen ze een probleem met een berekening/formule op te lossen.

We zien je eerste zelf gemaakte versie tegemoet.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan