Beste Lezer,
Bij mijn vorige probleem ben ik snel en perfect geholpen! Mijn complimenten.
Echter zit ik nog met een kleine vraag.
Ik heb een excel bestand met drie werkbladen.
- Personeel
- Daysheet
- Database
In de database wordt alles ingevoerd en via de daysheet kan je met een datum iedereen opvragen die aan die datum gekoppeld is.
Wat wil ik nu?, de database wordt met de hand bijgehouden maar dit wil ik efficiënter.
Ik heb namelijk een werkblad met persoonsgegevens; 'nummer persoon', 'naam persoon' en 'functie'. Ik zou graag willen dat de gegevens 'naam persoon' en 'functie' opgehaald en ingevuld worden bij het invoeren van het persoon nummer in de database.
Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt!
Groet,
Nicky
Bij mijn vorige probleem ben ik snel en perfect geholpen! Mijn complimenten.
Echter zit ik nog met een kleine vraag.
Ik heb een excel bestand met drie werkbladen.
- Personeel
- Daysheet
- Database
In de database wordt alles ingevoerd en via de daysheet kan je met een datum iedereen opvragen die aan die datum gekoppeld is.
Wat wil ik nu?, de database wordt met de hand bijgehouden maar dit wil ik efficiënter.
Ik heb namelijk een werkblad met persoonsgegevens; 'nummer persoon', 'naam persoon' en 'functie'. Ik zou graag willen dat de gegevens 'naam persoon' en 'functie' opgehaald en ingevuld worden bij het invoeren van het persoon nummer in de database.
Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt!
Groet,
Nicky