• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

deelnemers keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
a, met jouw voorbeeldje lukt het wel! Vreemd, maar het werkt :thumb:

Bedankt voor de hulp abevleeming!!!
 
Hier nog een voorbeeld met de andere variant van de formule:
 

Bijlagen

  • Copy of Copy of voorbeeld tabel.xlsx
    17,1 KB · Weergaven: 35
Weer een vraagje,

Ik heb cellen gevuld met tekst en de daarachter gemaakte formules. Als ik nu met deze lijst wil gaan bewerken en de formules uit de cellen verwijder, verwijder ik ook de tekst in de cellen. Mijn vraag is dan: hoe verwijder ik de formules zonder de tekst te verwijderen?
 
kopiëren en plakken als waarden

of als je alleen die tekst daar wilt hebben vba gebruiken om die tekst daar te plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Hallo, daar ben ik wéér: Ik heb in de vorige voorbeelden veel te simpel gedacht. Dit wordt even wat ingewikkelder:

Ik heb heb een deelnemerslijst die allemaal mogen kiezen uit 8 (bruin, blauw, geel, oranje, paars, rood, wit, zwart) workshops (zie tabblad namen en keuzes). Het is de bedoeling dat elke deelnemer de opgegeven workshops kan volgen. De volgorde maakt daarbij niet uit. Er zijn 3 rondes. Elke deelnemer kan maar 1 workshop volgen per ronde.

Hoe krijg ik het tablad 'namen en keuzes' gevuld met de namen van de gekozen workshops?

Bekijk bijlage voorbeeld tabel 3.xlsx
 
Is er iets niet duidelijk of is er meer tijd nodig om dit eventueel op te lossen?
 
als je in bvb kolom N van blad "namen en keuzes" nog even de kleuren invult dan kan het heel eenvoudig met vertikaal zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan