Dell Inspiron 530 of een andere pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor ook maar iemand kan zeggen of je hier een goede koop aan doet, zal je ons moeten vertellen wat je met dit systeem wil gaan doen.

Stel dat je bijvoorbeeld wilt gamen en dan recente games, dan valt dit systeem direct af. De onboard videokaart is namelijk totaal niet geschikt om mee te gamen.
 
Ja, dat is idd wel handig om te vermelden wat ik er mee ga doen.

Gamen, video bekijken en muziek beluisteren zijn de hoofdzaken die ik er mee ga doen.
 
En wat voor games had je in gedachten? games van nu of van een paar jaar terug?
 
Wat is er mis dan met de pc uit de link van emile?

De sims 2 gaat sowieso al niet draaien op die dell. Wel op de duurste, maar ook die is niet echt optimaal voor dat geld.

Misschien een idee om zelf wat samen te stellen ipv kant en klaar? Meestal goedkoper dan kant en klaar en betere onderdelen. Dus meer waar voor je geld.
 
met de onderdelen van dell is niets mis,
evenmin de te koop aangeboden pc hier op helpmij, die is al goed, samengesteld.
daar hoef je niets meer aan te doen. en gaat zeker te weten binnen jouw budget passen.
als je niet van 2ehands houdt is inderdaad samenstellen een optie,
kant en klare pc's zoals die van dell, zijn of voorzien van een R*Kvideokaart of zijn ontzettend duur. met zelf samenstellen voorkom je beiden.
 
Ik ben van plan om deze computer van Dell te kopen, die van € 449.
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/most_popular_desktops?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Heb ik hier een goede koop aan of kan ik voor dit budget nog iets beters kopen?

Ik hoor het graag.
Wel eens gedacht aan een playstation 3, of Xbox360?

Gamen onder 700 euro is 100% behelpen.... Het kan wel, maar niet voor 450 euro.
Zeker niet met legale windows. Immers houdt je dan nog maar 350 euro over voor de hardware.
 
Een pc zelf samenstellen is dat ook mogelijk bij een online-shop en blijf ik dan binnen het opgegeven budget of wordt hij dan nog duurder?
 
kijk is op Alternate.nl daar hebben ze een pc-builder daar kan je makkelijk een systeem samenstellen. Natuurlijk kan je de daarna gekozen dingen ook bij een goedkopere winkel kopen bijv: azerty.nl

Je kan natuurlijk ook vragen of mensen hier op het forum wat moois willen samenstellen voor jou als je er niet uitkomt.
 
Ik heb het budget een beetje bij kunnen stellen en heb nu deze van Qmotion op het oog.
http://www.qmotion.nl/intel/
En dan het model Goldline 3034 icm een beeldscherm Philips 190CW9FB

Dit lijkt me dan een beter keuze als die van Dell.
Wat vinden jullie van deze combinatie?
 
De keuze zal toch op een qmotion gaan vallen, is ook wat makkelijker,
want die koop ik bij ons in het dorp bij de plaatselijk pcboer.
ff nog een vraag over de te kiezen processor:

Intel Core 2 Quad Q8200 2.33 GHz (Met Vista Home Premium)

of:

Intel Core 2 Duo E7400 2.8 GHz (Met XP Professional)

Welke van deze 2 is de beste keuze?

En ik wil ff weten of de eerder genoemde Philips monitor een goede is?
 
Aangezien je toch niet echt gaat gamen, zou ik voor de qaud core gaan. Het preciese verschil tussen de besturingsystemen weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan