• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

doorlinken naar nieuw invulformulier met overgenomen waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim66

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
16
Graag zou ik hulp willen hebben bij het volgende probleem. Ik heb een basisformulier met gegevens (startpagina). Bij bepaalde items die ik aanvink wil ik een vervolgformulier invullen waarbij bepaalde gegevens overgenomen dienen te worden (koenummer, kwartier en celgetal). Het geheel wordt uiteindelijk weergegeven op een uitslagenformulier. Nu is mijn vraag hoe ik het voor elkaar krijg dat als ik een item aanvink deze overgenomen wordt op het vervolgformulier waarbij elk volgend item op een volgend formulier komt. (heb in totaal 6 vervolgformulieren beschikbaar). De "knoppen" "ga naar invoerblad 1" etc. werken niet maar zijn bedoeld ter illustratie wat ik graag wil."Deze knoppen moeten bij voorkeur automatisch gegenereerd worden of in ieder geval opvolgend genummerd naar de volgende invoerbladen. (Als iemand een beter idee heeft hoe ik dit kan doen, dan houdt ik me natuurlijk aanbevolen!)
 

Bijlagen

  • Labuitslag melk help mij1.zip
    54,4 KB · Weergaven: 16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan