tobiastheebe
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2012
- Berichten
- 1.013
De bedoeling is dat inkomende berichten in support@[bedrijfsnaam].nl in combinatie met een filter automatisch worden doorgestuurd naar [...]@[bedrijfsnaam].freshdesk.com.
Deze configuratie heeft maanden lang goed gewerkt, maar sinds kort wordt alle mail doorgestuurd naar het e-mailadres in plaats van de in het filter opgegeven uitzonderingen:
Het doorsturen werkt dus, maar blijkbaar wordt hierbij het filter genegeerd.
Er zijn nog enkele andere filters actief, deze werken wel:
Momenteel heb ik het doorsturen uitgeschakeld.
Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
Deze configuratie heeft maanden lang goed gewerkt, maar sinds kort wordt alle mail doorgestuurd naar het e-mailadres in plaats van de in het filter opgegeven uitzonderingen:
Het doorsturen werkt dus, maar blijkbaar wordt hierbij het filter genegeerd.
Er zijn nog enkele andere filters actief, deze werken wel:
Momenteel heb ik het doorsturen uitgeschakeld.
Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?