• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabellen onder elkaar: celbreedte individueel aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel vreemd, want als ik op Cel C7 ga staan en op "lege rij verwijderen na elk item" druk, haalt excel inderdaad de lege regels weg, maar als ik vervolgens op "lege rij toevoegen na elk item" druk, krijg ik om de regel een lege regel. Hetzelfde geldt voor als ik bijvoorbeeld op C12 ga staan en dezelfde actie uitvoer.
 
Andere vraag:

Elke product die de status "Bezit" heeft en in één van de drie werkbladen SST (groen) is opgenomen, staat ingedeeld in een trein. Elke trein heeft een uniek nummer en welk als volgt:
Werkblad "SST TST" = 100-serie genummerd van 101 t/m 150
Werkblad "SST GRT" = 200-serie genummerd van 201 t/m 250
Werkblad "SST GGT" = 300-serie genummerd van 301 t/m 350

Is het mogelijk om in het werkblad "database" een kolom op te nemen met daarin het treinnummer waar het product ingedeeld is?

Edit: Het komt er dus op neer dat ik functie wil inbouwen dat controleert of de locomotieven, treinstellen, rijtuigen of wagons wel zijn ingedeeld in één van de werkbladen "SST ..." als een trein de status bezit heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan