Drie piepjes en.... scherm zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die memtest ook gedaan omdat ik mijn memory niet vertouw, die test had ik gister om 8 uur begonnen en vanochten om 11 uur was ie nog niet klaar???.
Hij had duizende fouten, wat houd dat in (de test was nog niet klaar):(
 
Als ik daar een 512 mb kaartje inzet is echt dan verstanding om dat oude kaartje eruit te halen?

Repareerd dat programmatje ook je intern geheugen??

Heb ik ook garantie voor dit probleem??:confused:
 
Geplaatst door Mini Doc
Als ik daar een 512 mb kaartje inzet is echt dan verstanding om dat oude kaartje eruit te halen?

Repareerd dat programmatje ook je intern geheugen??

Heb ik ook garantie voor dit probleem??:confused:
 
Jongens en meisjes, geef mini doc even antwoord. En nu waarom ik nog een post doe. Heb bij eigenschappen beeldscherm>instellingen ware kleuren omgezet naar hoge kleuren. Tot nu toe geen problemen meer. Zou het kunnen zijn dat het oude beest dit beter trekt?

;)
 
Nou, nee dus. Maar nu heb ik het venstertje kunnen lezen. Het systeem gaat gewoon op standby. Linksboven knippert een DOS-cursor. Hij doet dat voor zo'n tien seconden en dan heb ik weer beeld. Soms start hij opnieuw op.
Wat kan ik hiertegen doen? Ben al in energiebeheer geweest, maar daar kan ik niet veel mee.
 
Ik heb mijn vraag nu bij geheugen neergezet, kijken of ze daar reageren:D
 
En ik heb nu echt de oplossing. De vernieuwingsfrequentie van de beeldschermadapter was op de één of andere manier veranderd van "standaardwaarden" in "85Hz".
:)
 
Hoe hoger de frequentie hoe beter toch?, ik heb hem nu namelijk op 200 Hz staan:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan