Driver Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyboij

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
27
Beste forum leden ik heb mijn computer geupgrade naar windows 10 als ik mijn computer aanzet krijg ik de melding dat hij hem opnieuw moet opstarten en dat ik online naar het probleem kon zoeken dit probleem is Driver Violation wie kan mij helpen . Ik heb een Dell Inspiron 530 .



Johnnyboy
 
Zolang je niet weet om welke driver het gaat kun je ook niet naar een oplossing zoeken.
Wordt er niet meer info gegeven ( foutcode of melding van een driver-naam of .sys bestand o.i.d. ) ..?
 
Indien hij verder gewoon werkt, link de uitdraai van Speccy eens, zie m'n sig.
En heb je een retail van W10?
Had je dan de upgrade van microsoft gekregen? want dat ding is al vrij oud en stond geen windows 7/8.1 op?, altijd wel een mouw aan te passen met drivers maar of die melding verdwijnt.......
 
Moet er Windows 10 op staan als ik dat wil uitvoeren ja zeker dat wilde ik even weten .

Johnnyboy
 
Dit staat erbij:

How to fix DRIVER_VERIFIER_DETECTED_VIOLATION Blue Screen error in Windows 10 and Windows 8.1:

Dus....
 
Oké ga ik er windows 10 terug opzetten en dan laat ik het weten .

johnnyboy
 
Huh??? :eek::eek:

Er staat toch Windows 10 op zeg je steeds...
 
Heb het uitgevoerd How to fix DRIVER_VERIFIER_DETECTED_VIOLATION Blue Screen error in Windows 10 and Windows 8.1:
ik krijg deze melding zie foto.
johnnyboij

opdrachtprompt.jpg
 
Ik heb : (How to fix DRIVER_VERIFIER_DETECTED_VIOLATION Blue Screen error in Windows 10 and Windows 8.1:) uitgevoerd ik krijg deze melding iemand nog ideeën hoe ik het probleem Driver Violation kan op lossen ik hoor het graag .
 
Ik zou eens een nieuwe, schone installatie van Win 10 overwegen, dat lost veel problemen op die na een "upgrade" voor komen..:thumb:
 
Ik heb een schone installatie uitgevoerd van Windows 10 heb nog steeds het probleem bij het opnieuw aanzetten van de computer Driver Violation zie bericht nummer 1 .
Johnnyboij
 
Blijkbaar is 1 van de drivers van je chipset op het moederbord dan niet geschikt voor Win 10, anders zou ik het zonder meer info ook niet weten..
Zou er dan gewoon weer de vorige Windows-versie opzetten..
Voor die paar procent snelheidswinst zou ik dit geneuzel niet willen hebben..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan