driver uitroepteken: standaard-vga grafische adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumble

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
85
Hoi ik heb hier en vista laptopje, en bij apparaatberheer geeft hij een uitroepteken bij 'standaard-vga grafische adapter:



Voor zover ik weet heb ik mijn video-driver al wel geinstalleerd, ik kan namelijk ook filmpjes kijken etc.. Wat wil het uitroep-tekentje betekenen? en hoe moet ik het oplossen?


Alvast bedankt,

Gr. dumble

[edit]
Computerspecs:
Laptop: Targa
Processor: AMD turion 64 x2 mobile technology tl-52 1.60 Ghz
32-bit besturingssysteem
videokaart: ATI Mobility Radeon HD 2400 (M72M)
geluidskaart: ATI HD 2xxx HDMI @ ATI Radeon HD 2400 - High Definition Audio Controller
geluidskaart: Realtek ALC888/S/T @ ATI SB600 - High Definition Audio Controller
 
Laatst bewerkt:
ik ben er net achter gekomen dat ik de radeon drivers heb geinstalleerd en niet de 'mobility radeon' drivers..
Dit is de driver die ik nodig heb:
http://ati.amd.com/products/MobilityRadeonhd2400/index.html

Het vreemde alleen is dat ik de download van die driver niet kan vinden????? Als ik bij downloads zoek op vista > 32 bit > mobility radeon > dan staat de 2400 series er niet tssen:shocked:

ik snap er nix van..:confused: , is dit een fout van ATI of zie ik iets over het hoofd...
 
Kijk in plaats van onder mobility eens onder Radeon. Daar staat de HD 2400 wel tussen.
 
Nee dat is niet de goede Lita, die had ik eerst dus ook gebruikt maar werkte niet.. Laptops hebben namelijk apparte drivers nodig ben ik achter gekomen en die worden aangegeven met mobility..

Maar ik heb de drivers toch kunnen vinden met behulp van iemand uit de helpmij- chat (ben ze nick-naam even vergeten:eek: ) ,..

De drivers stonden op de site van het merk van mijn laptop, targa ...

Dus deze vraag is opgelost :thumb:

Groeten,

dumble
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan