dubbele foto's vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
In het kader van een grote schoonmaak actie, wil ik dubbele foto's en mp3's op mijn hd achterhalen opdat ik die naar een externe hd kan kopieren.
Iemand ervaring met een goed programma???

Heb op internet gezocht; maar dan vind ik alleen postings uit 2005,2006 of 2007
 
duplicate finder is een betaalde versie(niet gratis).
als iemand een gratis weet, dan verneem ik dat graag.
 
ik heb dupfinder geprobeerd(gevonden hier op het forum) maar daar kun je de dubbele niet mee verplaatsen. Ik ga doublekiller eens proberen
 
Met doublekiller kun je de dubbelen verplaatsen, zie: http://www.bigbangenterprises.de/images/doublekiller-shot1.gif, waar links onderaan de rij met mogelijkheden staat: move checked files. Het is een fijn programma, dat ik al jaren gebruik. Het heeft wel een nadeel want het is namelijk alleen maar is Engels, Spaans en Duits te verkrijgen.
 
programma's hoeven voor mij niet in het nederlands. Ik prefereer gewoon engels; dat maakt het troubleshooten wat makkelijker.
Maar ik ben doublekiller nu aan het testen en ik kreeg een melding van paired selections. heb je die ook al eens gehad; zo ja, hoe ga je daar mee om??
 
Is dat de melding dat van de paired selections er nog maar een of soms zelfs geen een meer overblijft en wat je daar mee wilt doen?
 
De enkelen die overblijven laat ik staan, want de dubbelen heb ik al aangegeven dat ik ze weg wil of verplaatst. Als je die enkelen ook weghaalt is alles weg namelijk. Ik heb net geprobeerd om die situatie op te roepen zodat ik kon zien wat de preciese melding is, maar aangezien ik van de week net alle dubbelen verwijderd heb is dat nu dus niet mogelijk.
 
En hoe doe je dat dan? Die enkelen laten staan??? Uitvinken? Zo ja, hoe weet je dan welke de enkele zijn????
 
De dubbele zijn degenen die je na een keer op run te klikken ziet, daarvan kun je er een aanvinken van elk paartje ( waarvan er ook meer dan twee kunnen zijn) en dan move checked files aanklikken. Als hij dat gedaan heeft houdt je een rijtje over, dat zijn de enkele files.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan