dvd image

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb een paar weken geleden een dvd gekopieerd. Maar nu wil ik weer een dvd kopieeren en laat ik hem dus eerst een image aanmaken.Maar als ik hem dan op de schijf ga branden,dan doet hij dit ook,....maar als ik de gebrande dvd wil afspelen,krijg ik de dvd,die ik al gebrand had een paar weken terug weer op de schijf te staan. Als ik dan op mijn schijfstation E kijk, dan geeft hij ook de E aan,maar met de naam van die dvd. Wil ik deze dvd van de harde schijf wissen ,dan krijg ik het niet voor elkaar.Mijn vraag is dus eigenlijk....Hoe krijg ik dat schijfstation E leeg,zodat er weer wat op gezet kan worden Het is een beetje verwarrendverhaal,maar ik hoop dat jullie het een beetje snappen,want ik ben geen echte computernerd
 
Kun je ons vertellen met welk programma je die images maakt en met welk programma je die images dan brandt?
Volgens mij zit het in de bediening van een van die programma's
 
Tja...
Ik gebruik nog soms nero7, maar imgburn veel vaker.

Hoe het tegenwoordig met nero zit weet ik niet. Welke nero gebruik je? Ik kon niet wennen aan het nieuwe interface.

Als je het iso file niet kunt wissen betekent dat meestal dat het in gebruik is door een ander programma. Nero?
Als nero dan toch het oude file weer op dvd zet, verwacht ik dat je nero wat duidelijker moet aangeven dat je nu wat anders wilt branden.
 
ik heb er een nieuwe dvd ingedaan en nu geeft hij gewoon weer aan dat het station leeg is. Dus ja,het probleem lijkt opgelost,maar ik kijk van de week nog wel een keertje of dat hij het nog doet,en anders meld ik me weer .In ieder geval bedankt voor je moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan