dvd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harma

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
187
Hallo,
Ik weet niet of mijn vraag op de juiste plaats staat maar ik zit met het volgende probleem.
Heb sinds kort een dvd recorder, als ik hier nu iets mee opneem, kijk en daarna weer wis doet de dvd-rw het na n paar keer niet meer. Ik krijg dan een disc error.
Weet iemand of je een dvd-rw maar een bepaald aantal keer kan wissen en weer hergebruiken niet meer kan gebruiken of waar het anders aan kan liggen.
 
zover ik weet moet een beetje top dvd-rw het gewoon blijven doen. Errors met cd's zijn meestal waliteits problemen van de cd zelf, hoe goedkoper ze zijn hoe meer ze worden gemaakt hoe lager de kwaliteit over het algemeen. weet je ook misschien welke error je krijgt, het hoeft namelijk niet altijd aan de disc te liggen.
 
Het zijn sony dvd-rw en waren naar mijn idee niet echt goedkoop ( 5 stuks voor € 14,95 ). Verder krijg ik alleen in het recorderscherm diskerror.
Heb de dvd al ontvet en schoongemaakt want dat kon het zijn volgens de beschrijvijng van de JVC recorder maar het helpt allemaal niets.
 
ik dacht dat je ze tot 1000 maal kon wissen
al geprobeert in pc te wissen
heb je dat met al uw dvd-rw
 
Heb je dat ook met dvd-r? En is het overigens + of -? Spelen ze wel nog goed af in je recorder?
 
Ik heb de recorder vanaf eind december, het is een JVC type DR MV 1, een combi videorecorder en dvd recorder in een. Hier kan ik alleen op een dvd- mee opnemen, afspelen kan ik alles. Het opnemen en wissen gaat enkele malen goed maar dan geeft de dvd recorder aan diskerror. De vorige keer heb ik geprobeert de dvd in mijn pc te wissen (met nero) maar ook dan doet ie in de dvd recorder niets meer en geeft alleen maar diskerror aan, dit is nu de 2e dvd waar ik het probleem mee heb.
De dvd's kan ik niet op mijn pc afspelen omdat ik de dvd's nooit compti. maak, ze worden alleen in de JVC gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan