E-mail handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

erw1nb

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
50
Beste mensen,

Ik heb een probleem met de handtekening in Outlook.
Enkele weken geleden heb ik een script gemaakt voor een handtekening voor Outlook.
Werkt perfect, ik hoef 'm bij de gebruikers te runnen en iedereen heeft dezelfde handtekening. De meeste gebruikers gebruiken Outlook 2003.

Nu zijn er een paar gebruikers met Outlook 2007. Daar is een probleem bij ontstaan.
De handtekening word getoond met een lege regel ertussen:

Jan Klaasen

oefenweg 1

3333 EE

Bij Outlook 2003 kan je bij extra > opties > e-mail indeling bij berichtindeling de optie "Microsoft Office Word 2003 gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten" aanvinken. Dan is de regelafstand er niet, mocht die er wel zijn.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt.

Groeten,

Erwin
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je in Word 2007 de instellingen voor regel afstand zal moeten aanpassen. Outlook 2007 en 2010 gebruiken standaard Word als editor en kan niet zonder.
 
hmm..

Ik ga morgen op 't werk het proberen. Bedankt voor de reactie.
 
Vraag verplaatst naar sectie "Microsoft Office / Outlook".
 
Ik heb Word aangepast. De regelafstand staat daar inderdaad niet zoals het moet zijn. Het was wel een gezeur om de instellingen goed te krijgen, ook voor nieuwe documenten. Eerste keren als ik word afsloot en opstarte sprongen de instellingen weer naar de oude vorm terug.

Nu is dat gelukt. In Outlook blijft echter in de handtekening de regelafstand niet goed. Ik heb de map handtekeningen opgezocht, daarin staan 3 bestanden (.txt, .htm en nog 1). Daar heb ik de handtekeningen bewerkt en de regelafstanden goed gezet.

Nu moet ik alleen bij iedereen die Outlook 2007 gebruikt dat handmatig gaan doen.. nu zijn het er nog niet zoveel, maar binnekort stappen we waarschijnlijk over naar Office 7...

Wat ik ook gevonden heb verder op internet is:

Bij het lint 'start' ga naar de container 'stijlen'. Klik op de knop 'Stijl wijzigen', 'opmaakset' en kies voor 'Word 2003'. Zo gedraagt een Word 2007 document zich als een Word 2003 document.

Heb ik gedaan. Deze instelling krijg ik echter niet als standaard ingesteld. Misschien dat die optie de oplossing kan zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan