E-mailadres verwijderen uit mogelijkheden om e-mail te verzenden (geen postvak)

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
148
Hallo

In Microsoft Outlook 365 haal ik verschillende e-mailadressen binnen. Dit gaat allemaal zoals het hoort.
Wanneer ik een e-mail wil opstellen, kan ik ook kiezen vanaf welk e-mailadres dit verstuurd wordt.
Boven de eerste streep (zie bijgevoegde afbeelding) staan de e-mailadressen die ik ophaal in Microsoft Outlook 365.
Onder de eerste streep staat 1 e-mailadres (...@gmail.com).

Dit e-mailadres heb ik waarschijnlijk ooit opgehaald via Microsoft Outlook 365, maar dat is al lang niet meer.
Kan ik ergens dit e-mailadres uit deze lijst halen? Dit e-mailadres is gelinkt aan een vorige job van mij, dus verwijder ik dit e-mailadres liefst.
Dit e-mailadres bestaat denk ik niet meer, maar wordt ook niet opgehaald via Microsoft Outlook 365.

Dank jullie wel om mij hiermee verder te helpen.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2024-03-28 120813.png
    Schermafbeelding 2024-03-28 120813.png
    23,1 KB · Weergaven: 5
Is dat niet gewoon rechtsklikken op het email adres en dan Delete?
 
Er zijn 2 opties. In het lijstje (onder de knop "van").
1) Als het account in het bovenste deel staat (er staat geen kruisje achter). Dan moet je het account verwijderen via bestand->accountinstellingen
2) Als het account in het onderste deel staat (met kruisje). Dan gewoon op het kruisje klikken
 
Dag OctaFish en RogerS

Dit lijkt niet te werken. De alias (het gmail adres) staat ook niet meer onder hoofdaccount die nog wel opgehaald wordt via Microsoft Outlook 365.

Met vriendelijke groeten
xenium
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan