Een email adres van outlook doorlinken naar hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

iemandmetvragen

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
5
De titel zegt het eigenlijk al. Ik wil graag alle post die ik op mijn studenten email adres binnenkrijg in mijn hotmail binnen krijgen. ik vind het namelijk lastig om de hele tijd outlook op te zoeken en ook nog eens op hotmail te kijken. Ik wil gewoon graag alles in mijn hotmail krijgen. Ik heb al gekeken maar het lukt me maar niet om het automatisch door te zenden. Help?

Alvast bedankt.
 
Kun je geen regels instellen?

Gebruikt je school Exchange?
 
En er staat geen Options in het linkermenu?

Zo nee, bekijk je de pagina in Internet Explorer?
 
Hoi,

Het doorsturen van je mail die binnenkomt op je studentenaccount, regel je bij de instellingen onder dit account.
Iets van 'redirect', of 'forward' ......
Daarvoor log je dus eerst in op de webmail van je studentenaccount.
Daar kan je - als het goed is - onder 'intstellingen' o.i.d. aangeven dat je mail doorgestuurd moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Bij IE7 zelf zie ik het menu: Postvak In, Agenda, Contactpersonen, Taken, Openbare Mappen, Regels en Opties.

Ik was even in de war ik dacht dat ik FireFox op IE-tab had gezet maar dat ging niet helemaal goed. Ik zag dus alleen Options :eek:

Je moet dus bij Regels zijn
 
Bij IE7 zelf zie ik het menu: Postvak In, Agenda, Contactpersonen, Taken, Openbare Mappen, Regels en Opties.

Ik was even in de war ik dacht dat ik FireFox op IE-tab had gezet maar dat ging niet helemaal goed. Ik zag dus alleen Options :eek:

Je moet dus bij Regels zijn

Het is inderdaad op die manier gelukt. Erg bedankt iedereen:cool:
 
Mooi zo :)

Zou je je vraag op "Opgelost" willen zetten? Dat kan rechtsonder :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan