een .iso bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
ik heb een demo gedownload van het internet is iso bestand, maar als ik er op klik dan vraagt hij met welk programma ik het wil open doen:confused:(win98) welk programa moet ik aanklikken? ik heb per ongeluk een ander programma aangeklikt en nu gebruikt hij telkens dit programma maar het werkt natuurlijk niet:( hoe kan ik dit bestand installeren? of is het een ongeldig bestan:confused:
 
.iso bestanden zijn image bestanden die gecreert worden bij het branden van een cd je kan er ook voor kiezen om een image gewoon te maken en later te branden dat is bij jou dus het geval.
Je kan nu drie dingen doen:

1. Je kan via je cd brandprogramma een image branden en dan klik je op het iso bestand

2. je kan alcohol 120% (effe googlen) installeren waardoor je een virtuele cd-rom schijf maakt waarop je image bestanden kan draaien

3. je kan het zelfde doen als bij 2 maar dan met daemon tools

succes
 
en kan dat geen kwaat, want ik heb op een verkeerd progje gedrukt en nu opent hij met iets anders dat niet gaat:s
 
Met je rechter muis knop er op klikken. en dan Openen met .Dan kan je weer kiezen met welk programma je het wilt openen
 
Dat kan wel via EXTRA, dan MAPOPTIES, vervolgens tabblad BESTANDSTYPEN, hem even laten zoeken, dan de extensie die jij wil opzoeken in de gevormde lijst, aanklikken en dan daaronder op WIJZIGEN... klikken, en het juiste programma aanduiden.

+

Isobuster kan die toch laten zien, niet?


Groeten, James
 
Laatst bewerkt:
IsoBuster

Hallo,

Ik heb ff dit topic doorgelezen en ik heb ook hetzelfde probleem ik heb een iso bestand van ong 750 mb en als ik er op dubbelklik komt dus het progamma isobuster maar ik snap dit progamma niet kan iemand mij uitleggen hoe dit progamma werkt??

Alvast bedankt!!!!!!! :)

M@ikel !!!!!!!
 
Open het programma
Open de iso. De bestanden die in de iso zitten worden zichtbaar.
Klik de gewenste bestanden aan met je rechtermuisknop en klik op extract.

Mvg, James:)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het prog. deamontools, met dit progamma kun je een .iso ''mounten'', dat houdt in dat hij er een cd-schijf van maakt die gewoon in deze computer staat, als je daar op dubbel klikt dan begint hij meestal met autorun, zo kun je hem ook branden, je kiest al in gaand medium het gemounte iso file en als uitgaand de brander.

veel suc6 met mounten!:thumb:
 
Je gaat hem toch niet mounten om hem naar CD te branden?
Dan kan je beter rechtstreeks je image branden. Behalve als je maar enkele dingen wil uit dat image natuurlijk.
 
Geplaatst door skelle
ik kan alleen mar openen, nie openen met

Als je shift erbij ingedrukt houd,krijg je wel openen met!(rechtermuis)
 
PowerISO

Je kan hem ook gewoon op een cd branden om PowerISO ter downloaden en daarna op branden te klikken en dan imagine bestand maken!

Succes
 
Topic is van 2005.
Daarom maar voorzien van een slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan