Een probleem met outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
65
Hallo sinds een paar dagen heb ik last van mailtjes ontvangen,ik ontvang soms wel mailtjes maar niet alles,net of er mailtjes blijven hangen. Hij blijft dan lopen en dan geeft ie aan fout onvangen/verzenden onder recht onder aan. En als ik bij webmail mailtjes binnen haal krijg ik ze wel. Hij heeft dus alleen problemen met outlook. Wat zou dat kunnen zijn.
Ik hoor het graag.

mvg Daantje1
 
1)Een .pst bestand in de oude opmaak groter dan 1.5 GB
2)andere optie is fragmentatie in het .pst bestand. Maak eerst een backup en voer dan scanpst.exe uit om het bestand op fouten te controleren
 
Halllo Daantje. Wellicht heb je meerdere accounts, is dat zo?

Dan kijk hier eens even en lees dit even door. Klikje

Als je meerdere accounts hebt, kunnen de berichten in verschillende pst bestanden bezorgd worden en dat geldt ook voor verzonden items.

Probeer eens uit te vinden of het zo lukt. Succes.
 
Hoi Manamana

Ik heb maar 1 account,het rara is hij haakt soms wel 1 mailtje binnen en dan weer niet.

Rogers hoe doe ik fragmentatie in het pst bestand en dan een backup maken en dan scanpst.exe uit waar kan ik dat allemaal vinden.

mvg Daantje1
 
Je zou het hier eens kunnen bekijken, repareren, herstellen en/of controleren. Klik

Als het goed is moet dit kunnen voor je.
 
Hoi Manamana

Ik heb het lezen 1.Open Windows Verkenner en selecteer de map station:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE14.
2.Dubbelklik op Scanpst.exe.
3.Typ in het vak Geef de naam op van het bestand dat u wilt controleren de naam van het PST- of OST-bestand dat u wilt controleren of klik op Bladeren om het bestand te selecteren.
Maar weet niet wat ik moet ingeven van bestand die ik wil controleren.


mvg Daantje1
 
Laatst bewerkt:
Probeer deze is met uitleg. Klik

Wel in het engels. :confused: Maar wellicht geen enkelpprobleem voor je. ;)
 
Hoi Nehwalsaine

Welke pst bestand moet ik open dan met dat programme ik doen microsoft office onder programma files kan je mijj dart zeggen aub.

Gr Daantje1
 
Dit programma zal automatisch uw huidige PST-bestand wilt weergeven, hoeft u alleen maar het bestand selecteren en reparatie uitvoeren op dat bestand ..
 
Nehwalsaine ik krijg een schermpje te zien als ik het programma open. Select corrupted source PST File,en dan moet ik select source PST file een map open dus. Is er ergens een nl uitleg van dit programma.

gr Daantje1
 
Er is een optie "Select Source PST-bestand" Klik op Zoeken ernaast.
Selecteer Bladeren
Selecteer C: (Windows Drive)
Software zal het PST-bestand automatisch searh van C:

Raadpleeg de Video Tutorial in de site
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan