• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Eigen gemaakte functies niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omteleren

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Berichten
162
Ik werk met Office 2016. Voor de periodes zijn er functies gemaakt met "Namen beheren".

Ik heb er 10 aangemaakt, maar zie er in het tabblad slechts 3 terug. Ik toets = en krijg maar 3 functies. In verleden kreeg ik ze alle 10 te zien.
Ik kan het zo niet 123 oplossen. Ik heb wel verschillende werkbladen. In het werkblad waar de functies staan, krijg ik ze wel allemaal te zien, maar in een ander tabblad krijg ik maar de functies maar deels te zien.


Kan iemand van jullie een hint geven. Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest.
 
Laatst bewerkt:
Staat het bereik van alle namen wel op "werkblad" i.p.v. op een specifiek tabblad?

Te zien in namenmanager en dan klikken op de naam.
 
Bereik staat niet altijd op werkblad, maar wel ook soms op het tabblad
De functies met bereik op werkblad zijn wel zichtbaar. Weer een stap verder.

Hoe krijg ik alle functies het bereik op het werkblad?
Ik kan het bestand niet plaatsen, vanwege vertrouwelijk informatie.
Als ik de functie opnieuw maakt, dan komt het bereik op het werkblad terecht en is het zichtbaar.
Met 10 functies is dit wel te overzien. Ik denk dat ik een aantal opnieuw moet maken.

Bedankt voor je hint. Als je nog een truc weet hoe ik het bereik op een werkblad kan veranderen, dan hoor ik dit graag.
Nogmaals bedankt voor je hulp. Ik ben weer verder gekomen. :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan