Email notificatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zorg

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2004
Berichten
79
Ik ontvang mijn mail in Outlook. Alleen zou ik daarvan graag een bericht op mijn desktop krijgen. Er zijn hier wel wat kleine programmatjes op internet over te vinden, maar het moet toch mogelijk zijn binnen het program zelf? Ik maak overigens geen gebruik van Outlook Express maar van Outloop Professional.

Een tweede vraag die hiermee verband heeft, is dat ik ook altijd nog Send/Recieve moet doen voortdat ik mij mail kan ontvangen. Kan het programma dit ook niet automatisch uitvoeren wanneer ik het opstart?

BVD
 
Bij Extra-opties kan je instellen dat outlook om de x aantal minuten ontvangt en verzend. Notificatie van een ontvangen bericht laat ik door een geluidje doen. Na enige tijd wordt dat geluidje overigens wel irritant. Geluiden kan je instellen in het geluidsprogramma van je windows ( bij configuratiescherm)
 
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb wat instelllingen aangepast n.a.v. wat je zei. Vraagje; als je dat geluidje zo irritant vindt, heb je dan niet gezocht naar enkel een popup mogelijkheid zonder geluid?
 
nee, ik gebruik nu outlook expres, als die openstaat en hij haalt een mail binnen komt naast m'n klokje een outlook express-icoon :)
 
Hallo,

Ik zelf heb outlook XP en wanneer ik m'n outlook aan heb staan, maar geminimaliseerd, krijg ik als ik mail ontvang een berichtvenster, met daarin de boodschap dat ik nieuwe mail en of ik deze wil lezen ja of nee. tevens verschijnt er links m'n klok een pictogrammetje in de vorm van een envelop en dat duidt op een ongelezen bericht.
 
Ik heb het nu nog weer anders gedaan, hij loopt nu via m'n msn, die checkt continu of ik nieuwe mail heb en dat geeft ie dan ook goed aan. Is in te stellen alleen met msn plus 3.00 zo'n beetje

Maar voor outlook:
Ik geloof dat het bij extra > opties > emailopties > en dan meldingstekst weergeven bij nieuwe mail aanvinken. Dan krijg je geloof ik ook dat envelopje met zo'n berichtvenster erbij. Net zo handig als msn ;)

Oh ja, ik gebruik outlook XP
 
Maakt nie uit, nu hebben anderen die dit miskien nog nie wistuh, hier nog wel wat an.;) :D :cool: :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan