Email versturen zonder account te maken ervoor

Status
Niet open voor verdere reacties.

xeross

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Berichten
91
Hey,

Ik heb meerdere email adressen die ik wil gebruiken maar alleen om mee te versturen want alle emails van deze adressen worden naar dezelfde account toegestuurd.
Enig idee hoe ik dit kan doen ?

Bedankt voor je tijd, Xeross
 
Dag xeross,

Naar mijn weten is dit niet mogelijk, tenzij je hier een (online) scriptje voor schrijft of ergens vandaan weet te plukken. Zonder dit, is het dichtste bij wat je wilt dat ik ben gekomen, dat er bij 'Afzender' het volgende staat: 'Je catch-all e-mail' namens 'Het e-mailadres waarvan je wilt versturen'.
Ik weet niet wat voor e-mailclient je gebruikt, maar mocht je Outlook (2007, bij eerdere versies is er ongetwijfeld een zeer vergelijkbare manier) gebruiken doe je dit zo:
Bij een nieuw bericht ga je naar tabblad 'Opties' en klik je de optie 'Van weergeven' aan. Je kunt dan een 'Van'-adres invullen.
Mocht je een werkende manier vinden, dan ben ik zeer geïnteresseerd.
 
hmm, bedankt, ik voeg wel elk email adres gewoon toe, jammer dat google dit wel heeft en outlook niet.
 
Vraag bij je provider een aantal aliases voor je mailbox aan. Dat is eigenlijk gewoon een ander naampje voor dezelfde mailbox.
De functionaliteit zit niet in je lokale-programma, maar bij het "postkantoor"; de mailserver dus.
 
Werkt het niet door bij de accountgegevens alleen de server voor uitgaande mail (smtp) op te geven, maar die van de inkomende niet (pop)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan