Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga http://www.keeponhosting.nl ook even in het zonnetje zetten :p

-375 MB ruimte
-10 Gig/per maand dataverkeer
- PHP + Mysql + CGI
- Plesk Reloaded interface

Voor 1,19 per maand :thumb:

En meestal denk je dan dat het hele slechte service is, maar dat is echt niet zo, kijk maar eens hier: :)

http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1899

De eerste reactie klopt alleen niet, de websites zijn nooit down geweest,
alleen plesk was down, vanwege een foute upgrade,
zodat je geen databases of subdomeinen kon aanmaken

FTP'en lukte gewoon :)


Kortom, gewoon doen :D
 
Geplaatst door dj_sj
Zo snel als die van mij?:confused:

Ietsje sneller heb ik het id... :rolleyes:

Maar ik heb standaard een upload altijd aan van 50 kbps, dus ik kan het verkeerd zien :)
 
Ik heb deze thread een beetje doorgelezen en op wat internetsites van verschillende hostingproviders wat informatie opgevraagd.

Zo ben ik geïnteresseerd in B-One, Webreus, Keeponhosting en E-Dentify, omdat deze allen een grote capaciteit bieden (>250 MB) voor weinig geld (minder dan veertig euro per jaar).

Ik twijfel echter over de betrouwbaarheid van deze hostingproviders, en over de datalimiet van 5 of 10 GB die ze stellen. Klopt het dat je altijd moet betalen als je over die datalimiet heen gaat? Hoe groot is de kans dat je die datalimiet overschrijdt? Ik wil mijn website voornamelijk gebruiken als een persoonlijke homepage en voor wat activiteiten die ik samen met vrienden onderneem en aan de buitenwereld wil presenteren. Bij dat laatste wil ik vooral veel foto's (in webkwaliteit) presenteren.

Kunnen jullie mij iets vertellen over de gevaren van datalimiet en de mogelijke (on)betrouwbaarheid van dergelijke goedkope hostingproviders?


Groeten,
Jeroen.
 
Ik ben ook heel tevreden over hostingdiscounter.nl

Ik vind 't alleen een beetje jammer dat ze geen ASP ondersteunen :-(

Ow ja, kosten:
Minmaal: 1 euro per maand (hosting) + 10 euro per jaar voor domein

Edit: Op linkposters zijn ze er behoorlijk tevreden over: http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1549
 
Laatst bewerkt:
webhosting

Ik zit al een aantal jaren bij www.icdsoft.com kosten 5 dollar per maand, 500mb ruimte en 24 uurs helpdesk. onbeperkt aantal mailboxen.

Bevalt mij uitstekend.
 
Wij hebben nu een jaar Webreus starter, voor €9,99 ( € 16,00 incl. domeinnaam). Razendsnel, goede (en snelle) service en een uptime van 99,99%

(o ja, uptime laat ik controleren door autowebcheck)
 
Geplaatst door RapGangsta
www.sity.nl is ook goed, 2,95 per jaar

Heb je argumenten voor?

Ik heb goede tegen namelijk:

Ze zijn zo ontzettend slecht, we zijn 3 WEKEN DOWN GEWEEST.
Nu heeft de eigenaar (school jongetje van 17) alle negatieve reacties van zijn forum gewist en mensen die hier over klagen worden kortweg afgebekt.
Voor het geld wat sity kost zijn hosts te vinden die wel zorg dragen voor hun bedrijf en verantwoordelijkheden.
Het blijkt maar weer eens (is namelijk niet de eerste keer) dat dit jochie NIET WEET WAT KLANTEN BINDING IS

Oh en Peter GA INDERDAAD MAAR EEN KRANTEWIJK DOEN WANT DIT IS OPLICHTING VAN DE BOVENSTE PLANK.

Ik heb een klacht ingelegd bij de KVK en belastingdienst

GEWOON TROEP. Ga nooit in zee met deze mensen. In totaal al 6 weken downtime, geen reactie op e-mail, indien antwoord is het ronduit onbeschoft, ze gooien het forum gewoon plat om negatieve reacties te verbergen. Terwijl hij bezig zou moeten zijn met de reparatie van zijn servers, heeft hij wel tijd om op andere fora's te posten. Kortom neem nooit webhosting bij sity. EENS SLECHT, ALTIJD SLECHT, dat heeft peter wel bewezen.

Bar en boos.

Mijn advies: AFBLIJVEN!

Waarom?
- Up time is niet stabiel (inmiddels 2 weken down)
- Nauwelijks communicatie
- Hobby hoster (i.p.v. krantenwijk)
- Reageert zeer traag of gewoon niet
- Het kost weinig en je krijgt weinig

Jahoor, ze zijn nou al 3 weken offline en nou heb ie het forum waar iedereen de ellende van zich af kon schrijven er afgegooid. Ik denk dat hij de stekkers er uit heeft getrokken en een krantenwijk heeft genomen.
Wat een nep is dat hier!

De meeste positieve reacties heb ik nagetrokken en zijn geschreven voor vrienden van Peter. Sorry hoor, maar als je op zo'n manier aandacht wil krijgen. De service is gewoon slecht. Bijzonder slecht zelfs. Die jongeren heeft totaal geen verstand van zaken en moet nog veel leren over service.

Hosters.nl..
 
Nog een slechte ervaring erbij: www.grafix.nl

Technisch loopt het redelijk, al zijn ze vrij duur.
Administratief is het echter nog een grotere bende dan Essent of UPC.

Ik heb er ruim anderhalf jaar mijn website gehost en er was geen maand dat ik niet moest bellen omdat er foutieve nota's werden gestuurd.

Ik heb zelfs de automatische incasso's moeten blokkeren omdat er ipv 49 euro ineens 850 euro van mijn rekening was gehaald door Grafix.

Bijna 2 jaar geleden ben ik dan ook maar gevlucht daar en tot op de dag van vandaag stromen er nog steeds rekeningen en aanmaningen binnen over perioden lang nadat mijn contract met Grafix beeindigd was.

Zelfs vandaag (en dat is de reden voor mijn berichtje) lag er in mijn postvak weer een aanmaning. Of ik maar even 460 euro wil betalen binnen 5 dagen omdat ze anders een incassoburo inschakelen.
:(
 
Geplaatst door maestro12
Wij hebben nu een jaar Webreus starter, voor €9,99 ( € 16,00 incl. domeinnaam). Razendsnel, goede (en snelle) service en een uptime van 99,99%

(o ja, uptime laat ik controleren door autowebcheck)

Zit zelf ook bij webreus. Erg tevreden. De medewerkers op de helpdesk zijn nooit te beroerd je te helpen en erg flexibel. Wil je eigen custom error pages, dan krijg je ze, wil je DNS beheer, dan krijg je het (kost je 5 euro per jaar), maar bijna alles is gratis en in no time geregeld.
Kreeg pas nog een mailtje dat ze de server waar ik op draai gaan upgraden, blijkbaar is het nodig ook al heb ik daar nooit iets van gemerkt
 
Dimage zei:
Helemaal vergeten te vermelden; http://www.yournamewebhosting.com
Maar hoorde van Pieter Jan dat hij een nog goedkopere had (ben alleen ff de link kwijt), dus ga daar denk ik volgend jaar heen.
Ik krijg via een site een wekelijks raport hoe de bereikbaarheid is en m'n site heeft (op 1x een hele tijd geleden na) nog geen downtime gekend.

GEEN yourname webhosting!!!

ik heb daar zulke slechte ervaringen mee! oei oei!

mijn script vonden ze te zwaar voor hun server (terwijl ik 300 euro per jaar betaalde voor een extra zwaar pakket)
dus ze zetten mijn site maar offline...
heb telefonisch afgemeld met de eigenaar, Jeroen Bouten...
zou het resterende geld geretourneerd krijgen...
en ik had nog een rekening voor te veel traffic die ik zelf zou betalen...

ik kreeg mijn geld niet terug, en heb dus ook niet mijn traffic geld betaald... en ik kreeg laatst weer een factuur voor hosting en domein voor nieuwe jaar
terwijl die al was opgezegd!

heel slechte hoster dus!
 
nou, voor die b-one.net, ik host nu daar, is goed genoeg voor mij, niet supersnel, en 1 keer in de week een korte uitval, maar dat is niet erg voor de prijs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan