• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand 2013 openen in Excel 2016.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw Office2016 is dat een Office365 versie of een alleenstaande versie?
Heb met de 365versie ook problemen gehad om de VBA-instelling lopend te krijgen.
Heb een standalone xl2013 geactiveerd, die ik gekocht heb natuurlijk, en ineens liep xl2016 ook prima.
Ik snap ook niet hoe dat allemaal komt en of je hier iets aan hebt.
 
Openen excel 10

Hoi Cobbe,

Het is een standalone versie Office 2016. Dus niet de 365. Ik begrijp het ook allemaal niet meer, weet jij misschien een telefoonnummer van Microsoft Office Nederland die eventueel zouden kunnen helpen desnoods om mee te kijken op de computer?

math
 
Openen excel 10

Hoi Cobbe nogmaals met mij,

Hoe bedoel je een standalone versie van 2013 installeren, hoe werkt dat? Waar is die eventueel te koop ? Office Centre ?

Math
 
Microsoft Answer Desk - een telefoonnummer kan ik zo niet direct vinden.
Maar bel een of ander microsoftnr. Nederland dan krijg je geheid een correct nummer waar je terechtkunt met je probleem.

Als je inlogt met je Microsoft account kun je ook naar contactadres gaan en hulp vragen.
 
Laatst bewerkt:
Openen excel 10

Hallo ieder een,

Zie bijgevoegde bijlage, schijnbaar wordt dat bij de installatie dus zo gedownload dat alles in een beveiligde omgeving niet kan worden geopend.
In ieder geval werkt het nu dus wel.

Nogmaals ieder een bedankt.

Math
 

Bijlagen

  • Probleem schijnbaar nu opgelost 240216.docx
    12 KB · Weergaven: 77
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan