Hallo,
In mijn Excel sheet staan Part Numbers. Aan deze Part numbers is een type gelinkt. Deze part numbers met type staan nu nog in een apart Excel bestand en worden via VLOOKUP opgezocht.
Bijvoorbeeld Part number 123456 is type schroef, 78901 is type moer, 234223423 is type connector.
Aan sommige part numbers is nog geen type gelinkt. Met behulp van een VBA code worden deze part numbers opgezocht en in een userform zichtbaar gemaakt. In dit userform kun je het type kiezen en deze wordt dan automatisch in het aparte Excel bestand bijgevoegd.
Nu wil het bedrijf waar ik dit voor heb gemaakt het aparte Excel bestand, waarin alleen de part numbers met type staan, in Access hebben. Dus, als in het Excel bestand wordt gezocht naar part numbers zonder type en er een type wordt toegevoegd, dit part number en type in Access komt te staan. Bij de volgende keer openen van het Excel bestaand staat dit missende part number met type er dan dus al.
Is dit mogelijk?
In mijn Excel sheet staan Part Numbers. Aan deze Part numbers is een type gelinkt. Deze part numbers met type staan nu nog in een apart Excel bestand en worden via VLOOKUP opgezocht.
Bijvoorbeeld Part number 123456 is type schroef, 78901 is type moer, 234223423 is type connector.
Aan sommige part numbers is nog geen type gelinkt. Met behulp van een VBA code worden deze part numbers opgezocht en in een userform zichtbaar gemaakt. In dit userform kun je het type kiezen en deze wordt dan automatisch in het aparte Excel bestand bijgevoegd.
Nu wil het bedrijf waar ik dit voor heb gemaakt het aparte Excel bestand, waarin alleen de part numbers met type staan, in Access hebben. Dus, als in het Excel bestand wordt gezocht naar part numbers zonder type en er een type wordt toegevoegd, dit part number en type in Access komt te staan. Bij de volgende keer openen van het Excel bestaand staat dit missende part number met type er dan dus al.
Is dit mogelijk?