Het is duidelijk dat je niet de moeite neemt om de
link van Edmoor na te lopen. Je geeft niet aan wat je van deze link hebt uitgevoerd. Hoe moeten helpers dan verder helpen? Als Engels te moeilijk is, open dan de link/pagina met Edge daar kun vertalen naar Nederlands. Wordt aangeboden of
rechtermuisknop >
Vertalen. Pagina twee bevat mogelijke oplossingen.
Voorbeelden:
Hallo! Ik kon dit probleem oplossen door een optie "Persoonlijke kluis" op te merken onderaan de lijst met mappen met één schijf. Ik had het nooit eerder opgemerkt, maar door het toegankelijk te maken, werd al het andere toegankelijk.
Dank u wel dat u daarop wijst. Ja, om de een of andere reden was mijn One Drive niet aangemeld. Toen ik me eenmaal had aangemeld, verdwenen de bruine dozen. Nogmaals bedankt!
al mijn bestanden werden toegankelijk toen ik op mijn persoonlijke kluispictogram bleef klikken en wachtte, dus bedankt voor het besparen van een enorme hoofdpijn bij het proberen dit uit te zoeken!
Ik weet niet zeker of iedereen deze app heeft, maar ik had de One Drive-app, vooraf geïnstalleerd voor mijn nieuwe Windows 11-apparaat. Druk in de app gewoon op synchroniseren. Hiermee is het probleem met het bruine doospictogram voor mij opgelost.
In het artikel laat Microsoft het volledig afweten en Microsoft weet dus zelf niet de betekenis van zaken die ze zelf hebben ontworpen.