• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel file met een doosje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baiko

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
87
Hoi,

wat betekend een excel file met een doosje ?, hoe kan ik dat openen ? Hoe kan ik dat herstellen
kan het iets te maken hebben met het verwijderen van One Drive ? heb ik gedaan na melding dat de schijf vol was 5GB en ik wou geen opslag kopen daar ik zelf back ups maak .

mvg,

eric
 
Ik denk Dropbox.
 

Bijlagen

  • Doosje.png
    Doosje.png
    10 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Laat eens zien hier d.m.v. een scherm afdruk.
 
probeer bijlage te plaatsen maar lukt nier staat wel bij uploads als ik op het attachment klik
 

Bijlagen

  • excel met doosje.png
    excel met doosje.png
    3,2 KB · Weergaven: 46
Ik gok dat deze gecomprimeerd is?
 
ik heb geprobeerd met "open met " excel , werkt niet
ik heb ook gaan kijken bij taakbeheer daar staat one drive niet tussen
 
deze melding komt er op
 

Bijlagen

  • melding excel.png
    melding excel.png
    31,6 KB · Weergaven: 46
Ja, goed, je moet de link van Edmoor doornemen. Anders vertaal de pagina's met Google vertaling. Ik hoop dat je het dan begrijpt wat er staat en je kunt daar weer eens goed lezen wat een tijdverkwisting dergelijke kleine dingen opleveren.
 
Laatst bewerkt:
sorry , maar ik begrijp niet wat je bedoeld , one drive staat er niet bij
 
kan het iets te maken hebben met het verwijderen van One Drive ? heb ik gedaan na melding dat de schijf vol was 5GB en ik wou geen opslag kopen daar ik zelf back ups maak .

Ja, je kunt niet ontkennen dat je One Drive gebruikt hebt. Dus opnieuw activeren en daar onder de instellingen kijken hoe en wat. Ik gebruik geen One Drive en zal dat ook nooit gaan gebruiken.
 
ik onken ook niet dat het iets te maken heeft met one drive want ik schrijf dat zelf
ik heb het terug geactiveerd maar zie het niet staan en bij instellingen staat ook niets
 
Het is duidelijk dat je niet de moeite neemt om de link van Edmoor na te lopen. Je geeft niet aan wat je van deze link hebt uitgevoerd. Hoe moeten helpers dan verder helpen? Als Engels te moeilijk is, open dan de link/pagina met Edge daar kun vertalen naar Nederlands. Wordt aangeboden of rechtermuisknop > Vertalen. Pagina twee bevat mogelijke oplossingen.

Voorbeelden:
Hallo! Ik kon dit probleem oplossen door een optie "Persoonlijke kluis" op te merken onderaan de lijst met mappen met één schijf. Ik had het nooit eerder opgemerkt, maar door het toegankelijk te maken, werd al het andere toegankelijk.

Dank u wel dat u daarop wijst. Ja, om de een of andere reden was mijn One Drive niet aangemeld. Toen ik me eenmaal had aangemeld, verdwenen de bruine dozen. Nogmaals bedankt!

al mijn bestanden werden toegankelijk toen ik op mijn persoonlijke kluispictogram bleef klikken en wachtte, dus bedankt voor het besparen van een enorme hoofdpijn bij het proberen dit uit te zoeken!

Ik weet niet zeker of iedereen deze app heeft, maar ik had de One Drive-app, vooraf geïnstalleerd voor mijn nieuwe Windows 11-apparaat. Druk in de app gewoon op synchroniseren. Hiermee is het probleem met het bruine doospictogram voor mij opgelost.

In het artikel laat Microsoft het volledig afweten en Microsoft weet dus zelf niet de betekenis van zaken die ze zelf hebben ontworpen.
 
Laatst bewerkt:
probleem is opgelost maar niet op deze manier .
ik heb office volledig opnieuw geïnstalleerd en dan stond one drive er terug , nu heb ik de synchronisatie wel kunnen uitschakelen.

toch bedankt om mee te denken.
 
Mooi zo.:thumb: Probleem opgelost, de vraag, wat is exact de betekenis/functie van die box niet.
Groeten.
 
ja, dat is waar en die informatie is nergens te vinden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan