• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel sheet, opslaan en doormailen in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico10

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2014
Berichten
11
Afgelopen zomer zijn we hier fantastisch geholpen door jullie om een Excel sheet op te slaan en door te mailen in Outlook.:thumb:
Nu is mijn vraag, kunnen we diezelfde sheet opslaan in Word en doormailen in Word?

De sub die we hiervoor gebruiken is de volgende:



Sub Spaarie()
If Sheets("Bon").Range("C1").Value = "" Then
MsgBox "Geef kenteken in.", vbInformation + vbOKOnly, "Oeps..."
Exit Sub
End If

Sheets("Bon").Copy
With ActiveWorkbook
p = ThisWorkbook.Path & "\" & Year(Date)
If Len(Dir(p, vbDirectory)) = 0 Then MkDir p
.SaveAs p & "\Bon " & .ActiveSheet.Range("C1").Value & ".xls"
With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(0)
.To = ActiveSheet.Range("G31").Value
.Subject = ActiveSheet.Range("G3").Value
.Body = ""
.Attachments.Add ActiveWorkbook.FullName
.Display
End With
.Close True
End With
End Sub


Alvast bedankt

Nico
 
Is je (jammer genoeg niet met de CODE knop opgemaakte code, maar dat kun je vast nog aanpassen) code van de oude procedure, of van wat je nu wilt hebben? Dat is niet duidelijk. En wat wil je dan precies in Word bereiken? Doe er eens wat bestandjes bij, dan wordt het vast duidelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan