• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelwerkblad wordt niet in kleur afgedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvdberkmortel

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2009
Berichten
13
Ik heb wat functionaliteiten toegevoegd aan een excel werkblad (mede dankzij jullie hulp :))... echter nu krijg ik met geen mogelijk het blad in kleur afgedrukt.
Ik heb de printerinstellingen gecheckt e.d. maar kleur lukt niet. Ook heb ik het logo ge-copy-paste naar een ander werkblad (in hetzelfde bestand) --> dan print ie deze wel in kleur.

Ik sta voor een raadsel; graag jullie hulp!

Het bestand waar het om gaat is toegevoegd.
 

Bijlagen

  • Excel Kleur.xlsx
    79,7 KB · Weergaven: 109
Het 4e tabblad van de pirntinstellingen

Zwart - wit staat niet aangevinkt, dus dat kan het probleem ook niet zijn.
 
Vreemd. Bij mij print hij keurig in kleur en ook de pdf geeft kleur weer. Deze is te groot om hier te plaatsen. Ik zou toch nog eens kijken in je printerdriver.
 
Vreemd. Bij mij print hij keurig in kleur en ook de pdf geeft kleur weer. Deze is te groot om hier te plaatsen. Ik zou toch nog eens kijken in je printerdriver.

Het blijft een vreemd iets... als ik het werkblad samen met het naast/achterliggend werkblad afdruk wordt ie wel afgedrukt in kleur. Separaat dus niet? Andere Excel-sheets werken zonder problemen met het printen. Print to pdf gaat bij mij wel goed. Ik heb het volgende geprobeerd:
- afdrukken met gelijktijdig een ander werkblad --> wel kleur
- afdrukken; alle formules verwijderd --> geen kleur
- afdrukken; met alles erin --> geen kleur (reden van dit topic)

Ik snap 'm niet meer iig. Wie helpt me??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan