Export gegevens via macro naar een .csv bestand Access 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

johe

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Berichten
8
Bekijk bijlage Doc2.rarHallo,

In access 2003 had ik een macro waarmee ik gegevens via een query naar een csv bestand kon exporteren. Bij in gebruikname van access 2010 werkt deze macro helaas niet meer en krijg het ook niet voor elkaar om deze werkend te krijgen.
Ik krijg een foutnummer 3441

Iemand een idee hoe dit op te lossen??
 
Laatst bewerkt:
Je kunt nog steeds exporteren naar csv in 2010, maar zonder code of voorbeeld kan ik er niet zo veel van zeggen... Werken macro's helemaal niet? En zo ja, heb je de macro-instellingen in 2010 wel goed staan?
 
Heb een printscreentje van de macro in 2010 toegevoegd
 
Niet iedereen kent de teksten van de foutnummers uit zijn hoofd. Misschien is het handig als je wat meer infomatie geeft over de foutmelding, bv de tekst die bij deze foutmelding hoort. ;)
 
Het vreemde is, als ik de macro probeer te starten vanuit switchboard dan krijg ik meldingsscherm "Macro stap voor stap uitvoeren", met foutnummer 3441. Enige te gebruiken optie in dit scherm is "Alle macro's stoppen"
Als ik de macro rechtstreeks probeer te starten dan krijg ik volgende melding: " Het veldscheidingsteken uit de specificatie voor het tekstbestand komt overeen met het decimaalteken of het tekstscheidingsteken" Na OK drukken kom ik weer in meldingsscherm " Macro stap voor stap uitvoeren" maar dan ineens met foutnummer 2950
 
Het veldscheidingsteken uit de specificatie voor het tekstbestand komt overeen met het decimaalteken of het tekstscheidingsteken
De boodschap lijkt mij vrij duidelijk; je gebruikt nu een ander scheidingsteken dan in 2003. Misschien dat je in de vorige db een importspecificatie hebt gemaakt. Die wordt niet meegenomen als je een db opent in een andere Access versie, dus die zul je opnieuw moeten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan