Hi, ben sinds kort overgestapt naar office 2010 en zit met een vraag waar ik even geen antwoord op heb....
Met de eerdere versie van office werden de sheets in excel (met of zonder macro,s) standaard opgeslagen als .xls Nu lees ik dat in office 2010 de sheet zonder macro's moet worden opgeslagen als .xlsx en met macro's .xlsm! Als dat zo is, kan ik dan een sheet die nog geen macro's heeft meteen opslaan als .xlsm? (dit heeft n.l. te maken dat ik in VB een programma heb gemaakt met verwijzingen naar de excel sheets en moet in de code aangeven de naam+extensie van de sheet)
Graag hulp
Bedankt
Met de eerdere versie van office werden de sheets in excel (met of zonder macro,s) standaard opgeslagen als .xls Nu lees ik dat in office 2010 de sheet zonder macro's moet worden opgeslagen als .xlsx en met macro's .xlsm! Als dat zo is, kan ik dan een sheet die nog geen macro's heeft meteen opslaan als .xlsm? (dit heeft n.l. te maken dat ik in VB een programma heb gemaakt met verwijzingen naar de excel sheets en moet in de code aangeven de naam+extensie van de sheet)
Graag hulp
Bedankt