Extra mailbox in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgyboy

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
886
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Beste leden,

Vraagje,

Ik heb outlook 2007 en wens een extra mailbox te installeren.
Dit is me gelukt bij Scarlet, doch de mails kunnen van gebruiker A en gebruiker B
niet worden gescheiden.

Hoe kan gebruiker B ook een apparte mailbox, agenda, taken, etc beheren?

Heeft dit te maken met Machtiging of ????

Alvast bedankt,
Georgyboy:rolleyes:
 
Hoi,

Door op de betreffende computer een extra gebruiker aan te maken lijkt me .... daar is dat namelijk voor.
 
Heb je geen berichtregels dan net zoals in OE?

Dan is het een kwestie van een mapje maken en de juiste regel toepassen.
 
Heb je geen berichtregels dan net zoals in OE?

Dan is het een kwestie van een mapje maken en de juiste regel toepassen.

Hoi,

Kennelijk gaat het niet alleen om mail, dus lijkt een extra gebruiker onder Windows de meest logische .... tóch?
 
Oeps.....even te snel gelezen :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Mijn excuses maar inderdaad dan gewoon een extra gebruiker aanmaken.
 
Bedankt voor jullie snelle reactie,

Inderdaad een nieuwe gebruiker aanmaken is het beste.

Werkt perfect !

Nogmaals bewezen dat we samen sterker zijn !

Bedankt,
Georgyboy:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan