Factory Image backuppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
179
Hallo,
Op het moment heb ik Windows Vista op deze computer staan, maar ik wil hier Windows 7 op zetten. Nou heb ik op een andere computer wel eens gehad dat mijn Factory Image partitie weg was nadat een Windows installatie heb gedaan daarop. Nou ben ik hierop behoed, en vroeg ik mij af of het mogelijk is om de Factory Image te backuppen, en als er later iets mis gaat dat ik hem dus kan gebruiken.
Is hier extra software bij benodigd, of kan ik mijn Factory Image op een USB kopiëren, en zodra er iets fout gaat een partitie op m'n HDD te maken en vervolgens de hele reutemeteut op die partitie te zetten?
Deze Factory Image dient trouwens via de BIOS te worden opgestart, als Windows als is opgestart is het een soort bestand waar ik niks mee kan.

Ik hoop op een snel antwoord, aangezien ik vandaag eigenlijk nog wel Win7 wil installeren :p
 
Blijkbaar gaat dat dus niet? Zou wel zo aardig zijn om dat dan te melden. :(
 
Damn, ik wil windows 7 op mijn pc zetten, maar als niemand een idee heeft ga ik dat risico niet lopen.. Komop, echt niemand?
 
Een half jaar later de eerste reactie.. Beetje laat heh? Die image kan me nu een worst wezen, hijs al weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan